Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovAk chcete nakupovať na allegro.sk, nemusíte sa registrovať. Musíte však poskytnúť platnú e-mailovú adresu, na ktorú vám pošleme potvrdenie o nákupe a platbe. Z tohto e-mailu môžete:
- prejsť na históriu nákupov
- zrušiť nákup
- vrátiť produkt na základe:
- odstúpenia
- reklamácie produktu
- ohodnotiť produkt – ako hosť však nemôžete ohodnotiť transakciu
- otvoriť Diskusiu s predajcom.
Ako zrušiť objednávku
Objednávku môžete zrušiť, až kým predajca pridá sledovacie číslo zásielky alebo zmení stav objednávky.
Ak predajca ešte nezačal pripravovať objednávku, môžete ju zrušiť do 3 dní od jej zadania.
Zistite viac o pravidlách zrušenia.
Ako zistiť, či môžete zrušiť objednávku
- Prejdite do e-mailu, ktorý ste dostali po uskutočnení nákupu.
- Kliknite na položku [prejsť na podrobnosti nákupu].
Skontrolujte, či je možnosť [zrušiť nákup] zelená. Ak áno, zrušenie je možné.
Ak je táto možnosť k dispozícii, kliknite na ňu a vyplňte formulár zrušenia.
- Ak túto možnosť už nevidíte, môžete nákup vrátiť.
Po vyplnení formulára zrušenia na portáli Allegro dostanete vy aj predajca potvrdzovací e-mail.
Ako vrátiť produkt
- Prejdite do e-mailu, ktorý ste dostali po uskutočnení nákupu.
- Kliknite na položku [prejsť na podrobnosti nákupu].
- Otvorí sa história nákupov. Posuňte sa nadol, kde uvidíte možnosť [vrátiť nákup].
- Ako neregistrovaný kupujúci vraciate objednávku na vlastné náklady alebo si môžete vo formulári na vrátenie tovaru vybrať platený spôsob vrátenia.
Formulár na vrátenie tovaru môžete použiť v týchto situáciách:
- už nemôžete zrušiť objednávku a nepotrebujete objednaný produkt
- dostali ste produkt a nezodpovedá vašim očakávaniam
- dostali ste poškodený produkt a chcete podať reklamáciu.
Po vyplnení formulára na vrátenie tovaru na portáli Allegro dostanete vy aj predajca potvrdzovací e-mail.
Ako ohodnotiť produkt
Produkt môžete ohodnotiť pomocou nasledujúceho postupu:
- Otvorte e-mail, ktorý ste dostali po nákupe.
- Kliknite v e-maile na položku [prejsť na podrobnosti nákupu]. Dôjde k presmerovaniu na allegro.sk na podrobnosti o nákupe.
- Kliknite na položku [ohodnotiť produkty].
- V hodnotení produktu môžete pridať hviezdičky, písomnú recenziu, opísať výhody a nevýhody produktu a pridať fotky produktu.
Ako otvoriť Diskusiu
Ak:
- vám produkt neprišiel
- je objednávka neúplná
- máte problém s produktom
- máte problém s odstúpením od zmluvy alebo zrušením nákupu
- vám nebola vrátaná platba,
otvorte Diskusiu. V nej môžete opísať svoj problém, nahrať všetky potrebné dokumenty, potvrdenia a fotky. Takto môžete komunikovať s predajcom a problém jednoducho vyriešiť.
Ako otvoriť Diskusiu s predajcom
Ak ste uskutočnili nákup bez registrácie, teda ako hosť, môžete otvoriť Diskusiu pre každý nákup z e-mailu, ktorý ste dostali po nákupe.
- Otvorte e-mail, ktorý ste dostali po nákupe.
- Kliknite v e-maile na položku [prejsť na podrobnosti nákupu]. Dôjde k presmerovaniu na allegro.sk na podrobnosti o nákupe.
- Diskusiu môžete otvoriť kliknutím na položku [hlásiť problém s nákupom] – táto možnosť bude k dispozícii 1 hodinu po nákupe. Skontrolujte časové rámce Diskusie.
Po každom otvorení Diskusie dostanete potvrdzovací e-mail.
Z tohto e-mailu môžete kedykoľvek prejsť na Diskusiu. Jednoducho kliknite na položku [prejsť na Diskusiu]. Môžete na ňu prejsť aj z e-mailu odoslaného po nákupe. Jednoducho kliknite na položku [prejsť na informácie o nákupe] a po zobrazení objednávky nájdete odkaz na Diskusiu v spodnej časti stránky.
V rámci Diskusie môžete takisto podať reklamáciu, napríklad na to, že tovar nezodpovedá zmluve. To všetko môžete vykonať z toho istého e-mailu odoslaného po nákupe. Stačí otvoriť Diskusiu z podrobností nákupu.
Ak chcete podať reklamáciu v rámci Diskusie, vyberte dôvod Problém s produktom a jeden zo štyroch podradených dôvodov. Napokon uveďte, čo očakávate od predajcu:
- opravu
- náhradu
- vrátenie platby
- čiastočné vrátenie platby.
Ak problém nevyriešite v rámci Diskusie, požiadajte o kompenzáciu v rámci programu Allegro Protect. Môžete to vykonať pomocou odkazu v Diskusii alebo podrobnostiach objednávky.
Ak ste nákup, pre ktorý vytvárate žiadosť v rámci programu Allegro Protect, uskutočnili bez registrácie, presmerujeme vás po kliknutí na odkaz podania žiadosti na registračný proces. Po registrácii tam budete môcť podať žiadosť. Zistite viac o tom, ako podať žiadosť v rámci programu Allegro Protect.