Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Ak chcete nakupovať na allegro.sk, nemusíte sa registrovať. Musíte však poskytnúť platnú e-mailovú adresu, na ktorú vám pošleme potvrdenie o nákupe a platbe. Z tohto e-mailu môžete:
- prejsť na históriu nákupov
- zrušiť nákup
- vrátiť produkt na základe:
- odstúpenia
- reklamácie produktu
- ohodnotiť produkt – ako hosť však nemôžete ohodnotiť transakciu
- otvoriť Diskusiu s predajcom.
Ako zrušiť objednávku
Objednávku môžete zrušiť, až kým predajca pridá sledovacie číslo zásielky alebo zmení stav objednávky.
Ak predajca ešte nezačal pripravovať objednávku, môžete ju zrušiť do 3 dní od jej zadania.
Zistite viac o pravidlách zrušenia.
Ako zistiť, či môžete zrušiť objednávku
- Prejdite do e-mailu, ktorý ste dostali po uskutočnení nákupu.
- Kliknite na [prejsť na podrobnosti nákupu].
Skontrolujte, či je možnosť [zrušiť nákup] zelená. Ak áno, zrušenie je možné.
Ak je táto možnosť k dispozícii, kliknite na ňu a vyplňte formulár zrušenia.
- Ak túto možnosť už nevidíte, môžete nákup vrátiť.
Po vyplnení formulára zrušenia na portáli Allegro dostanete vy aj predajca potvrdzovací e-mail.
Ako vrátiť produkt
- Prejdite do e-mailu, ktorý ste dostali po uskutočnení nákupu.
- Kliknite na [prejsť na podrobnosti nákupu].
- Otvorí sa história nákupov. Posuňte sa nadol, kde uvidíte možnosť [vrátiť nákup].
- Ako neregistrovaný kupujúci vraciate objednávku na vlastné náklady alebo si môžete vo formulári na vrátenie tovaru vybrať platený spôsob vrátenia.
Formulár na vrátenie tovaru môžete použiť v týchto situáciách:
- už nemôžete zrušiť objednávku a nepotrebujete objednaný produkt
- dostali ste produkt a nezodpovedá vašim očakávaniam
- dostali ste poškodený produkt a chcete podať reklamáciu.
Po vyplnení formulára na vrátenie tovaru na portáli Allegro dostanete vy aj predajca potvrdzovací e-mail.
Ako ohodnotiť produkt
Produkt môžete ohodnotiť pomocou nasledujúceho postupu:
- Otvorte e-mail, ktorý ste dostali po nákupe.
- Kliknite v e-maile na [prejsť na podrobnosti nákupu]. Dôjde k presmerovaniu na allegro.sk na podrobnosti nákupu.
- Kliknite na [ohodnotiť produkty].
- V hodnotení produktu môžete pridať hviezdičky, písomnú recenziu, opísať výhody a nevýhody produktu a pridať fotky produktu.
Ako otvoriť Diskusiu
Ak:
- vám produkt neprišiel
- je objednávka neúplná
- máte problém s produktom
- máte problém s odstúpením od zmluvy alebo zrušením nákupu
- vám nebola vrátaná platba,
otvorte Diskusiu. V nej môžete opísať svoj problém, nahrať všetky potrebné dokumenty, potvrdenia a fotky. Takto môžete komunikovať s predajcom a problém jednoducho vyriešiť.
Ako otvoriť Diskusiu s predajcom
Ak ste uskutočnili nákup bez registrácie, teda ako hosť, môžete otvoriť Diskusiu pre každý nákup z e-mailu, ktorý ste dostali po nákupe.
- Otvorte e-mail, ktorý ste dostali po nákupe.
- Kliknite v e-maile na [prejsť na podrobnosti nákupu]. Dôjde k presmerovaniu na allegro.sk na podrobnosti o nákupe.
- Diskusiu môžete otvoriť kliknutím na [hlásiť problém s nákupom] – táto možnosť bude k dispozícii 1 hodinu po nákupe. Skontrolujte časové rámce Diskusie.
Po každom otvorení Diskusie dostanete potvrdzovací e-mail.
Z tohto e-mailu môžete kedykoľvek prejsť na Diskusiu. Jednoducho kliknite na [prejsť na Diskusiu]. Môžete na ňu prejsť aj z e-mailu odoslaného po nákupe. Jednoducho kliknite na [prejsť na informácie o nákupe] a po zobrazení objednávky nájdete odkaz na Diskusiu v spodnej časti stránky.
V rámci Diskusie môžete takisto podať reklamáciu, napríklad na to, že tovar nezodpovedá zmluve. To všetko môžete vykonať z toho istého e-mailu odoslaného po nákupe. Stačí otvoriť Diskusiu z podrobností nákupu.
Ak chcete podať reklamáciu v rámci Diskusie, vyberte dôvod Problém s produktom a jeden zo štyroch podradených dôvodov. Napokon uveďte, čo očakávate od predajcu:
- opravu
- náhradu
- vrátenie platby
- čiastočné vrátenie platby.
Ak problém nevyriešite v rámci Diskusie, požiadajte o kompenzáciu v rámci programu Allegro Protect. Môžete to vykonať pomocou odkazu v Diskusii alebo podrobnostiach objednávky.
Ak ste nákup, pre ktorý vytvárate žiadosť v rámci programu Allegro Protect, uskutočnili bez registrácie, presmerujeme vás po kliknutí na odkaz podania žiadosti na registračný proces. Po registrácii tam budete môcť podať žiadosť. Zistite viac o tom, ako podať žiadosť v rámci programu Allegro Protect.