Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajov- 1 hodinu po nákupe ― kupujúci môže otvoriť Diskusiu.
- 24 hodín – toľko času má predávajúci na odpoveď na diskusiu s kupujúcim (okrem sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov). Počítame to od momentu, keď zákazník otvorí Diskusiu (zahŕňa to aj Diskusie, v ktorých kupujúci nezanechá žiadnu správu). Po uplynutí tejto doby nás kupujúci môže požiadať o pomoc.
- 7 dní ― ak sa po tomto čase nedohodnete, kupujúci môže označiť Diskusiu (otvorenú z dôvodu nedostal som produkt) za nevyriešenú.
- 14 dní ― po tomto čase môže kupujúci označiť Diskusiu otvorenú z akéhokoľvek iného dôvodu za nevyriešenú.
- 30 dní ― po tomto čase automaticky označíme Diskusiu za vyriešenú (ak kupujúci predtým neurobil inak).
- 2 roky (alebo 730 dní) od nákupu — po tomto čase už nebude možné otvoriť Diskusiu.
Kupujúcemu pripomenieme prebiehajúcu Diskusiu a opýtame sa, či bol problém vyriešený. Ak nám o tom nedajú vedieť, Diskusia zanikne. Zaniknutú Diskusiu označíme za vyriešenú 30 dní po jej otvorení kupujúcim.
Diskusiu tiež automaticky uzavrieme, ak nastane jedna z nasledujúcich situácií:
- Kupujúci otvorí Diskusiu z nasledujúcich dôvodov:
- produkt mi neprišiel
- problém s odstúpením od zmluvy/zrušením nákupu
- žiadne vrátenie platby
a predajca vráti zákazníkovi celú sumu objednávky prostredníctvom Allegro Finance.
- Kupujúci otvorí Diskusiu z dôvodu: Produkt mi neprišiel a po našom overení stavu zásielky sa ukáže, že produkt bol doručený zákazníkovi a 24 hodín po doručení sa zákazník nevyjadrí v rámci Diskusie.
- Poskytujeme kupujúcemu kompenzáciu v rámci Allegro Protect, ale túto sumu neúčtujeme predajcovi.
Stranám nevyriešených Diskusií pomôžeme dosiahnuť dohodu. Ak kupujúci označí Diskusiu za nevyriešenú, je nám automaticky odovzdaná.
Ak predajca neodpovie do 24 hodín, zapojíme sa do Diskusie.