Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
- 1 hodinu po nákupe – kupujúci môže otvoriť Diskusiu.
- 24 hodín – toľko času má predávajúci na odpoveď na diskusiu s kupujúcim (okrem sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov). Počítame to od momentu, keď zákazník otvorí Diskusiu (zahŕňa to aj Diskusie, v ktorých kupujúci nezanechá žiadnu správu). Po uplynutí tejto doby nás kupujúci môže požiadať o pomoc.
- 7 dní – ak sa po tomto čase nedohodnete, kupujúci môže označiť Diskusiu (otvorenú z dôvodu nedostal som produkt) za nevyriešenú.
- 14 dní – po tomto čase môže kupujúci označiť Diskusiu otvorenú z akéhokoľvek iného dôvodu za nevyriešenú.
- 30 dní – po tomto čase automaticky označíme Diskusiu za vyriešenú (ak kupujúci predtým neurobil inak).
- 2 roky (alebo 730 dní) od nákupu — po tomto čase už nebude možné otvoriť Diskusiu.
Kupujúcemu pripomenieme prebiehajúcu Diskusiu a opýtame sa, či bol problém vyriešený. Ak nám o tom nedajú vedieť, Diskusia zanikne. Zaniknutú Diskusiu označíme za vyriešenú 30 dní po jej otvorení kupujúcim.
Diskusiu tiež automaticky uzavrieme, ak nastane jedna z nasledujúcich situácií:
- Kupujúci otvorí Diskusiu z nasledujúcich dôvodov:
- produkt mi neprišiel
- problém s odstúpením od zmluvy/zrušením nákupu
- platba nebola vrátená
a predajca vráti zákazníkovi celú sumu objednávky prostredníctvom Allegro Finance.
- Kupujúci otvorí Diskusiu z dôvodu: Produkt mi neprišiel a po našom overení stavu zásielky sa ukáže, že produkt bol doručený zákazníkovi a 24 hodín po doručení sa zákazník nevyjadrí v rámci Diskusie.
- Poskytujeme kupujúcemu kompenzáciu v rámci Allegro Protect, ale túto sumu neúčtujeme predajcovi.
Stranám nevyriešených Diskusií pomôžeme dosiahnuť dohodu. Ak kupujúci označí Diskusiu za nevyriešenú, je nám automaticky odovzdaná.
Ak predajca neodpovie do 24 hodín, zapojíme sa do Diskusie.