Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Ak sa pri zadávaní objednávky pomýlite, objednávku môžete zrušiť na karte História nákupov. V niektorých prípadoch môžeme vašu objednávku zrušiť automaticky.
Kedy môžete zrušiť nákup
Možnosť zrušiť nákup je k dispozícii, keď nakupujete od predajcu s firemným účtom, ale iba ak:
- ešte nezmenil stav objednávky na Spracúva sa, Pripravená na odoslanie alebo Odoslaná
- ešte neposkytol sledovacie číslo zásielky k objednávke.
Keďže zrušenie nákupu sa rovná odstúpeniu od zmluvy, podľa zákona tak môžete urobiť, ak ste tovar kupovali ako spotrebiteľ.
Kedy nemôžete zrušiť nákup
Ak na karte História nákupov nevidíte možnosť zrušiť nákup, znamená to, že:
- predajca začal spracovávať vašu objednávku – zmenil jej stav alebo poskytol sledovacie číslo zásielky
- čas na zrušenie nákupu už vypršal
- vybrali ste si spôsob doručenia e-mailom – bez ohľadu na kategóriu produktu
- nákup sa uskutočnil v jednej z nasledujúcich kategórií:
- Lieky – ani v tejto kategórii automaticky nerušíme nákupy
- Kódy a dobíjanie
- Digitálne tovary.
Ak sa vám na karte História nákupov nezobrazuje možnosť zrušenia nákupu, využite možnosť Vrátiť nákup. Viac informácií.
Ak táto možnosť nie je pri nákupe k dispozícii – kontaktujte predajcu.
Ako zrušiť nákup
- Prejdite na kartu História nákupov a nájdite nákup, ktorý chcete zrušiť.
- Vyberte nákup a kliknite na tlačidlo [podrobnosti nákupu].
- Kliknite na tlačidlo [zrušiť nákup].
- Vyberte dôvod zrušenia a znova kliknite na tlačidlo [zrušiť nákup].
- Ukážeme vám informáciu, že nákup bol zrušený.
Keď zrušíte nákup, za ktorý ste už zaplatili, predajca by vám mal vrátiť náklady na nákup do 2 pracovných dní. Peniaze prevedie na bankový účet alebo platobnú kartu, ktorou bol nákup uhradený.
Ak už predajca odoslal vašu objednávku, požiada vás o zaslanie zásielky naspäť.
Kedy váš nákup automaticky zrušíme
Ak si zvolíte platbu na dobierku a objednávku nezaplatíte včas, nákup automaticky zrušíme. Stane sa tak po:
- 7 dňoch – v prípade nákupov uskutočnených s možnosťou kúpiť teraz
- 14 dňoch – v prípade nákupov s možnosťou Kúpiť teraz s platbou vopred klasickým prevodom.
Predajca si môže stanoviť svoju vlastnú lehotu na zaplatenie nákupov, po uplynutí ktorej vašu objednávku zrušíme:
- môže tak urobiť len pri ponukách Kúpiť teraz
- lehota nemôže byť kratšia ako 7 dní a dlhšia ako 30 dní.
Ak váš nákup automaticky zrušíme, dáme vám vedieť e-mailom.
Čo nemôžete urobiť so zrušenými nákupmi
Bez ohľadu na to, či ste nákupy zrušili vy alebo sme to urobili automaticky my, po zrušení nemôžete:
- zaplatiť za tento nákup
- ohodnotiť predajcu za túto transakciu
- otvoriť Diskusiu – vzťahuje sa len na neuhradené a zrušené nákupy.
Čo môže znamenať zrušenie objednávky z limitovanej ponuky
V limitovaných ponukách si môžete kúpiť len určitý počet kusov, ktorý určí predajca. Je to v súlade so Podmienkami používania portálu a vzťahuje sa na všetky vaše účty. Ak sa pokúsite kúpiť viac kusov, ako je v takejto ponuke možné – zobrazíme vám správu, že to nie je možné.
Ak nakúpite v rámci limitovanej ponuky a nákup zrušíte alebo zaň nezaplatíte, je možné, že z tejto ponuky si už nebudete môcť kúpiť produkt. Stane sa to, ak prekročíte maximálny počet kusov určený predajcom.
Ak sa pri objednávke v limitovanej ponuke pomýlite alebo vaša platba za produkty z takejto ponuky nebude úspešná, no napriek tomu chcete produkt kúpiť – pokúste sa platbu zopakovať alebo kontaktujte priamo predajcu.