Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovAk sa pri zadávaní objednávky pomýlite, objednávku môžete zrušiť v záložke História nákupov. V niektorých prípadoch môžeme vašu objednávku zrušiť automaticky.
Kedy môžete zrušiť nákup
Možnosť zrušiť nákup je k dispozícii, keď nakupujete od predajcu s firemným účtom, ale iba ak:
- ešte nezmenil stav objednávky na Spracúva sa, Pripravená na odoslanie alebo Odoslaná
- ešte neposkytol sledovacie číslo zásielky k objednávke.
Keďže zrušenie nákupu sa rovná odstúpeniu od zmluvy, podľa zákona tak môžete urobiť, ak ste tovar kupovali ako spotrebiteľ.
Kedy nemôžete zrušiť nákup
Ak v záložke História nákupov nevidíte možnosť zrušiť nákup, znamená to, že:
- predajca začal spracovávať vašu objednávku – zmenil jej stav alebo poskytol sledovacie číslo zásielky
- čas na zrušenie nákupu už vypršal
- vybrali ste si spôsob doručenia e-mailom – bez ohľadu na kategóriu produktu
- nákup sa uskutočnil v jednej z nasledujúcich kategórií:
- Lieky ― ani v tejto kategórii automaticky nerušíme nákupy
- Kódy a dobíjanie
- Digitálne tovary.
Ak sa vám v záložke História nákupov nezobrazuje možnosť zrušenia nákupu, využite možnosť Vrátiť nákup. Viac informácií.
Ak táto možnosť nie je pri nákupe k dispozícii – kontaktujte predajcu.
Ako zrušiť nákup
- Prejdite na záložku História nákupov a nájdite nákup, ktorý chcete zrušiť.
- Vyberte nákup a kliknite na tlačidlo [podrobnosti nákupu].
- Kliknite na tlačidlo [zrušiť nákup].
- Vyberte dôvod zrušenia a znova kliknite na tlačidlo [zrušiť nákup].
- Ukážeme vám informáciu, že nákup bol zrušený.
Keď zrušíte nákup, za ktorý ste už zaplatili, predajca by vám mal vrátiť náklady na nákup do 2 pracovných dní. Peniaze prevedie na bankový účet alebo platobnú kartu, ktorou bol nákup uhradený.
Ak už predajca odoslal vašu objednávku, požiada vás o zaslanie zásielky naspäť.
Kedy váš nákup automaticky zrušíme
Ak si zvolíte platbu na dobierku a objednávku nezaplatíte včas, nákup automaticky zrušíme. Stane sa tak po:
- 7 dňoch ― v prípade nákupov uskutočnených s možnosťou kúpiť teraz
- 14 dňoch ― v prípade nákupov s možnosťou Kúpiť teraz s platbou vopred klasickým prevodom.
Predajca si môže stanoviť svoju vlastnú lehotu na zaplatenie nákupov, po uplynutí ktorej vašu objednávku zrušíme:
- môže tak urobiť len pri ponukách Kúpiť teraz
- lehota nemôže byť kratšia ako 7 dní a dlhšia ako 30 dní.
Ak váš nákup automaticky zrušíme, dáme vám vedieť e-mailom.
Čo nemôžete urobiť so zrušenými nákupmi
Bez ohľadu na to, či ste nákupy zrušili vy alebo sme to urobili automaticky my, po zrušení nemôžete:
- zaplatiť za tento nákup
- ohodnotiť predajcu za túto transakciu
- otvoriť Diskusiu – vzťahuje sa len na neuhradené a zrušené nákupy.