Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovAllegro Protect zaručuje bezpečné online nakupovanie
Ak s nákupom nebude niečo v poriadku, vrátime vám peniaze do 48 hodín od kladného rozhodnutia.
V niektorých prípadoch môže byť žiadosť zamietnutá
V akých situáciách vám môže Allegro Protect pomôcť?
Ako vám môže Allegro pomôcť vyriešiť váš problém?
Nahláste problémy s nákupom predajcovi
Ak máte účet Allegro, kliknite nižšie. Ak Diskusia s predajcom neprinesie očakávané výsledky, môžete nás požiadať o pomoc. Nezabudnite, že predajcovia zvyčajne nahlásené problémy riešia rýchlo.
- Nakupovali ste ako hosť?
Viac informácií
Vytvorte si účet a využívajte výhody za 0 €
Výhody:
- podpora v rámci programu Allegro Protect,
- 5x doručení a vrátení tovaru zdarma počas 6 mesiacov s balíkom
Bez viazanosti, nie je potrebná žiadna karta! Po uplynutí skúšobnej lehoty vám nebudeme účtovať žiadne poplatky.
Neskôr si môžete Smart zakúpiť za 2,49 €/mesiac (účtované ročne alebo 11,99 € účtované mesačne). Viac informácií
aktivovať výhody
Často kladené otázky
Nezabudnite, že najlepšie je nahlásiť problém kliknutím na tlačidlo Nahlásiť problém v záložke Podrobnosti nákupu. Spoločnosť Allegro bude monitorovať vašu Diskusiu s predajcom. Ak v Diskusii kliknete na možnosť Požiadať Allegro o pomoc, pripojíme sa ku konverzácii a pomôžeme objasniť problém s predajcom. Ak problém nahlásite telefonicky alebo e-mailom priamo predajcovi, bude pre nás ťažšie vám pomôcť.
Kliknutím na tlačidlo Nahlásiť problém otvoríte Diskusiu s predajcom. Ak predajca nevyrieši váš problém do 14 dní, vyberte nasledujúcu možnosť v dolnej časti obrazovky Diskusia: "Označiť ako nevyriešenú". Pošleme vám odkaz na krátky online formulár Allegro Protect.
Chránime nákupy všetkých používateľov, aj tých neregistrovaných.
Vyhľadajte e-mail, ktorý sme vám poslali po nákupe. Odkaz v tomto e-maile vás presmeruje na informácie o nákupe. V dolnej časti stránky s informáciami o nákupe kliknite na tlačidlo Nahlásiť problém s nákupom a začnite diskusiu s predajcom. Ak predajca váš problém v Diskusii nevyrieši, môžete využiť program Allegro Protect. V tom prípade vás požiadame o registráciu, aby sme mohli vaše hlásenie správne spracovať.
Podľa podmienok programu Allegro Protect neposkytujeme podporu, ak:
- si produkt vyzdvihnete a zaplatíte na mieste predaja, napr. v obchode, a nie prostredníctvom portálu Allegro,
- je váš účet na portáli Allegro pozastavený (zistite, kedy môžeme účet pozastaviť),
- máte neuhradené platby na portáli Allegro,
- nevyplníte formulár Allegro Protect – bez neho nebudeme môcť váš prípad posúdiť,
- dopravca zničil alebo stratil zakúpený produkt. V takom prípade odporúčame požiadať dopravcu o vrátenie platby.
Podrobnosti o výnimkách nájdete v podmienkach programu.
Ak sme si istí, že predajca nie je dôveryhodný, zablokujeme jeho účet. Vrátenie platby za nákupy sa uskutoční zjednodušeným postupom bez toho, aby ste museli s predajcom otvárať Diskusiu. V záložke Podrobnosti nákupu nájdete tlačidlo: Požiadať o vrátenie platby. Tlačidlo vás presmeruje na formulár Allegro Protect. Vyplňte ho a my sa postaráme o zvyšok.
Ak sa pri mene predajcu zobrazí poznámka o tom, že účet je pozastavený, znamená to, že predajca momentálne nemôže vystavovať nové ponuky a my s ním objasňujeme dôvody pozastavenia. Stále je však povinný splniť vašu objednávku a vyriešiť problém v Diskusii. Vo väčšine prípadov predajcovia s pozastavenými účtami plnia objednávky včas a riadne.
Máte ďalšie otázky? Využite Centrum pomoci Allegro.
Podrobné pravidlá služby Allegro Protect nájdete v podmienkach programu.