Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovAko hosť na stránke allegro.sk si môžete prezerať ponuky, porovnávať ich a zadávať objednávky. Mnoho užitočných funkcií je však k dispozícii iba vtedy, ak sa zaregistrujete na platforme Allegro. Ako registrovaný kupujúci môžete spravovať svoje nákupy, používať kupóny a využívať dodatočnú ochranu po nákupe a doručenie zdarma a vrátenie tovaru v rámci Allegro Smart! — a mnoho iných.
Pozrite si, prečo je dobré zaregistrovať si účet Allegro. Zistite, ako to urobiť rýchlo a jednoducho.
Máte účet na mall.sk? Použite ho na platforme Allegro!
Použite svoj účet Mall a začnite nakupovať na stránke allegro.cz. Stačí si vybrať možnosť [pokracovať s mall.sk] a použiť rovnaké prihlasovacie údaje. Rýchlo vám vytvoríme nový účet Allegro. Zistite, ako to urobiť krok za krokom.
Čo nemôžete robiť bez zaregistrovania účtu
- Nemôžete si kontrolovať svoju históriu nákupov. Každý nákup uskutočnený bez registrácie považujeme za samostatný. Svoje objednávky môžete spravovať jednotlivo prostredníctvom stránky Podrobnosti nákupu – rôzne pre každú zadanú objednávku.
- Nemôžete využívať Allegro Smart! Vytvorte si účet, aby ste mohli využívať doručenie a vrátenie tovaru zdarma.
- Nemôžete používať kupóny.
- Nemôžete si uložiť svoju adresu. Musíte ju poskytnúť samostatne pri každom nákupe, aby ste videli spôsoby doručenia, ktoré sú k dispozícii. Ak máte účet Allegro – urobíme to za vás a ihneď vám ukážeme spôsoby doručenia, ktoré sú k dispozícii.
- Niektoré spôsoby platby nemôžete použiť. Zákazníci, ktorí sa zaregistrujú, môžu napríklad expresne zaplatiť uloženou kartou alebo využívať službu Google Pay/Apple Pay. Za uskutočnené nákupy tiež nemôžete platiť dodatočné platby.
- Nemôžete využívať naše pohodlné Centrum správ. Predajcovi môžete poslať správu prostredníctvom stránky Podrobnosti nákupu alebo na e-mailovú adresu, ktorú nájdete v upozornení o nákupe.
- Nemôžete nakupovať pomocou aplikácie Allegro. Môžete si však prehliadať platformu Allegro na svojom počítači alebo použiť mobilnú verziu webovej stránky.
- Nemôžete využívať ochranu, ktorú poskytuje Allegro Protect. Ak sa však vyskytnú nejaké problémy s vašou objednávkou, môžete otvoriť Diskusiu s predajcom. Ak potrebujete ďalšiu podporu a chcete si podať žiadosť o Allegro Protect, vytvorte si účet pomocou e-mailu poskytnutého pri tomto nákupe.
- Nemôžete ohodnotiť predajcu. Ohodnotiť môžete iba ten produkt, ktorý ste si zakúpili.
- Nemôžete si vytvoriť zoznam Obľúbených ponúk. Ak pridáte ponuku medzi Obľúbené ponuky, dáme vám vedieť, ak sa v nej niečo zmení — napríklad ak predajca zníži cenu. Pošleme vám tiež pripomienku, keď čoskoro vyprší platnosť ponuky. Do Obľúbených ponúk môžete pridať aj predajcov a vyhľadávania.