Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovČo je Centrum správ
Centrum správ je nový spôsob komunikácie medzi predajcami a kupujúcimi bez toho, aby museli opustiť webovú stránku Allegro alebo mobilnú aplikáciu. Kombinuje pohodlie aplikácií na chat a okamžité správy s možnosťami e-mailu.
V Centre správ môžete nájsť svoju korešpondenciu realizovanú v rámci Allegra prostredníctvom e-mailových adries allegromail.pl a allegromail.com – napríklad otázky odoslané prostredníctvom formulára Opýtajte sa predajcu, ako aj odpovede predajcov.
Čo poskytuje Centrum správ
Centrum správ so sebou prináša:
- rýchly spôsob, ako kontaktovať kupujúcich a predajcov
- nie je potrebné opustiť webovú stránku alebo aplikáciu Allegro, aby ste si prečítali správu v doručenej pošte
- okamžité upozornenia na novú správu
- pohodlie chatu v kombinácii s možnosťami e-mailu
- dostupnosť v rôznych verziách Allegra – pre počítače aj pre mobilné aplikácie
- prehľadné usporiadanie a jednoduché použitie.
Kde nájsť Centrum správ
Centrum správ nájdete na karte Účet.
Ako funguje Centrum správ
Upozornenia na nové správy môžete vždy nájsť pomocou vyhradenej ikony na hornom paneli vedľa svojho používateľského mena a ikony košíka.
Všetky správy dostanete do svojej e-mailovej schránky aj do Centra správ.
Ako napísať správu
Ak chcete napísať správu, musíte odpovedať na prijatú správu alebo vytvoriť novú.
- Kliknite na [nová správa].
- Vyplňte pole Používateľské meno príjemcu a napíšte správu do vyhradeného poľa (až 2 000 znakov). Ak chcete, môžete poskytnúť aj číslo ponuky.
- Odošlite správu – stlačte ENTER na klávesnici alebo kliknite na tlačidlo so šípkou.
Čo môžete robiť v Centre správ
V Centre správ môžete:
- filtrovať správy podľa
- užívateľského mena príjemcu – zadajte jeho celé užívateľské meno
- neprečítaných správ
- správ bez vašej odpovede
- prijímať správy s prílohami, aj tie odoslané z e-mailovej schránky
- sťahovať si prílohy vo formáte PDF a v nasledujúcich formátoch obrázkových súborov: GIF, BMP, TIFF, JPEG, JPG, PNG
- vymazávať správy – majte na pamäti, že príjemca ich stále bude môcť vidieť
- kopírovať obsah správy
- prekladať správy z viac ako 170 jazykov do slovenčiny, češtiny, poľštiny, angličtiny, maďarčiny alebo ukrajinčiny.
Ako prekladať správy
Ak je správa napísaná v inom jazyku, než aký máte nastavený vo svojich preferenciách – môžete si ju preložiť do slovenčiny, češtiny, angličtiny, poľštiny, maďarčiny alebo ukrajinčiny. Kliknite na tlačidlo [Preložiť] pod správou.
Keď kliknete na tlačidlo [zobraziť pôvodný text] – správu uvidíte opäť v pôvodnom jazyku.