Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Kedy môžete podať reklamáciu
Reklamáciu z dôvodu nesúladu produktu so zmluvou môžete uplatniť, ak produkt, ktorý ste si zakúpili:
- vám bol doručený poškodený alebo bol ihneď po zakúpení nefunkčný
- má vadu
- sa počas používania pokazil.
Reklamáciu môžete uplatniť u predajcu do 2 rokov od nákupu. Počas tohto obdobia musí predajca uviesť produkt do súladu so zmluvou – napríklad opravou alebo odstránením vady.
Ako podať reklamáciu z dôvodu nesúladu produktu so zmluvou
Reklamáciu môžete podať cez formulár k dispozícii v podrobnostiach nákupu.
- Prejdite na kartu História nákupov.
- Pod vybranou objednávkou kliknite na [podrobnosti nákupu].
- Kliknutím na [podať reklamáciu alebo nahlásiť problém] pod informáciami o produkte získate prístup k reklamačnému formuláru.
Vo formulári si vyberte produkt, ktorý chcete reklamovať a podrobne opíšte problém. Môžete pridať aj prílohy, ako napríklad fotografie poškodeného výrobku alebo znalecký posudok. Vo formulári si vyberte preferované riešenie.
Po podaní reklamácie automaticky otvoríme Diskusiu s predajcom – jej priebeh môžete sledovať.
Koľko času má predajca na vybavenie reklamácie
Keď predajca dostane vašu reklamáciu, má 14 dní na odpoveď. Do tej doby by sa mal rozhodnúť a informovať vás o tom.
Kedy môžete poslať produkt späť predajcovi
Niekedy je potrebné odoslať produkt späť predajcovi, aby mohol podať rozhodnutie – najmä ak sa vaša reklamácia týka poškodených alebo nekompletných produktov. Predajca je povinný prevziať od vás produkt na svoje náklady – môže vám napríklad poslať štítok na vrátenie tovaru alebo si produkt vyzdvihnúť sám.
Ak sa rozhodnete odoslať produkt späť predajcovi, aby ho mohol opraviť alebo vymeniť, nemusíte použiť originálne balenie. Dbajte však o to, aby ste zásielku s produktom riadne zabezpečili.
Kde si skontrolujete stav vašej reklamácie
Informácie o stave vašej reklamácie nájdete v Diskusii. Môžete ju použiť aj na priamy kontakt s predajcom. Predajca má 14 dní na vybavenie vašej reklamácie.
Čo ak predajca zamietne vašu reklamáciu
Ak predajca zamietne vašu reklamáciu, mal by vám produkt poslať späť. Potom môžete svoj prípad riešiť súdnou cestou.
Čo ak predajca nevybaví vašu reklamáciu
Ak vám predajca neodpovie v Diskusii ohľadom vašej reklamácie, môžete nás požiadať o pomoc. Ak to problém nevyrieši, ponúkneme vám vrátenie platby v rámci nášho programu ochrany kupujúceho – Allegro Protect.
Nákupy uskutočnené živnostníkom
Ak ste živnostník a nákup nie je na profesionálny účel – to znamená, že nesúvisí s vašou profesionálnou činnosťou – predajca už nemôže odmietnuť alebo obmedziť vaše právo na uplatnenie reklamácie z dôvodu nesúladu produktu so zmluvou (je to možné len v rámci zákonnej záruky pre nákupy uskutočnené do 31.12.2022).