Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Predajcu na portáli Allegro môžete kontaktovať niekoľkými spôsobmi:
- kliknutím na tlačidlo [Položiť otázku] na stránke ponuky
- priamo s ich kontaktnými údajmi
- prostredníctvom Centra správ
- otvorením Diskusie.
Položiť otázku
Ak sa chcete pred zadaním objednávky opýtať predajcu na nejaký tovar alebo ponuku, použite funkciu Položiť otázku na stránke ponuky.
Táto možnosť je k dispozícii len pre registrovaných používateľov. Ak chcete odoslať otázku, musíte sa prihlásiť do svojho účtu Allegro.
Kontaktné údaje predajcu
Po dokončení každej transakcie vám emailom pošleme kontaktné údaje predajcu vrátane jeho emailovej adresy a telefónneho čísla.
Ak máte účet Allegro, po prihlásení si môžete tieto informácie skontrolovať:
- pred uskutočnením nákupu — na stránke ponuky, v podsekcii Kontakt v sekcii O predajcovi (ak predajca uviedol kontaktné údaje)
- po uskutočnení nákupu — keď kliknete na tlačidlo [podrobnosti nákupu] vedľa danej objednávky na karte História nákupov.
Centrum správ
Ak nechcete opustiť webovú stránku alebo aplikáciu Allegro, kontaktujte predajcu prostredníctvom Centra správ.
Používa sa veľmi jednoducho, pretože kombinuje pohodlie chatu a možnosti emailu. Budete upozornení na nové správy a budete k nim mať prístup 6 mesiacov po kontaktovaní predajcu.
Viac informácií o Centre správ.
Diskusie
Ak tovar, ktorý ste si objednali, nie je v súlade so zmluvou, nedostali ste zásielku alebo máte problémy s vrátením objednávky — otvorte si Diskusiu, v ktorej môžete vyriešiť svoj problém s predajcom.
Poskytnite všetky informácie a priložte všetky súbory potrebné na vysvetlenie situácie v rámci Diskusie. Predajca má 24 hodín (okrem sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov), aby vám odpovedal. Môžete nás tiež požiadať, aby sme vstúpili do Diskusie a pomohli vám vyriešiť problém. Viac informácií.