Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixely, SDK), ako aj spracovaním vašich osobných údajov (vrátane jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača), môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania, ako aj trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri Europe IAB“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich zásadách ochrany osobných údajov.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje sa spracúvajú aj preto, aby sme vám uľahčili používanie našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na možnosť ZMENIŤ SÚHLASY a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Predajcu na portáli Allegro môžete kontaktovať niekoľkými spôsobmi:
- kliknutím na tlačidlo [položiť otázku] na stránke ponuky
- kliknutím na tlačidlo [spýtať sa na nákup]
- priamo prostredníctvom kontaktných údajov predajcu
- prostredníctvom Centra správ
- otvorením Diskusie.
Položiť otázku
Ak sa chcete pred nákupom opýtať predajcu otázku, použite funkciu Položiť otázku na stránke ponuky.
Táto možnosť je k dispozícii len pre registrovaných používateľov. Ak chcete odoslať otázku, musíte sa prihlásiť do svojho účtu Allegro.
Spýtať sa na nákup
Túto možnosť môžete využiť po nákupe. Nájdete ju:
- na karte História nákupov vedľa vybranej objednávky
- v e-maile, ktorý sme vám odoslali po dokončení nákupu.
Ak vám predajca odpíše, jeho odpoveď nájdete vo vašej e-mailovej schránke a v Centre Správ.
Kontaktné údaje predajcu
Po dokončení nákupu vám emailom pošleme kontaktné údaje predajcu. Po prihlásení ich môžete dodatočne nájsť aj:
- pred uskutočnením nákupu — na stránke ponuky, v podsekcii Kontakt v sekcii O predajcovi (ak predajca uviedol kontaktné údaje)
- po uskutočnení nákupu — keď kliknete na tlačidlo [podrobnosti nákupu] vedľa danej objednávky na karte História nákupov.
Centrum správ
Ak nechcete opustiť webovú stránku alebo aplikáciu Allegro, kontaktujte predajcu prostredníctvom Centra správ.
Používa sa veľmi jednoducho, pretože kombinuje pohodlie chatu a možnosti emailu. Budete upozornení na nové správy a budete k nim mať prístup 6 mesiacov po kontaktovaní predajcu.
Viac informácií o Centre správ.
Diskusie
Ak tovar, ktorý ste si objednali, nie je v súlade so zmluvou, nedostali ste zásielku alebo máte problémy s vrátením objednávky — otvorte si Diskusiu, v ktorej môžete vyriešiť svoj problém s predajcom.
Poskytnite všetky informácie a priložte všetky súbory potrebné na vysvetlenie situácie v rámci Diskusie. Predajca má 24 hodín (okrem sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov), aby vám odpovedal. Môžete nás tiež požiadať, aby sme vstúpili do Diskusie a pomohli vám vyriešiť problém. Viac informácií.