Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPredajcu na portáli Allegro môžete kontaktovať niekoľkými spôsobmi:
- kliknutím na tlačidlo [Položiť otázku] na stránke ponuky
- priamo s ich kontaktnými údajmi
- prostredníctvom Centra správ
- otvorením Diskusie.
Položiť otázku
Ak sa chcete pred zadaním objednávky opýtať predajcu na nejaký tovar alebo ponuku, použite funkciu Položiť otázku na stránke ponuky.
Táto možnosť je k dispozícii len pre registrovaných používateľov. Ak chcete odoslať otázku, musíte sa prihlásiť do svojho účtu Allegro.
Kontaktné údaje predajcu
Po dokončení každej transakcie vám emailom pošleme kontaktné údaje predajcu vrátane jeho emailovej adresy a telefónneho čísla.
Ak máte účet Allegro, po prihlásení si môžete tieto informácie skontrolovať:
- pred uskutočnením nákupu — na stránke ponuky, v podsekcii Kontakt v sekcii O predajcovi (ak predajca uviedol kontaktné údaje)
- po uskutočnení nákupu — keď kliknete na tlačidlo [podrobnosti nákupu] vedľa danej objednávky na karte História nákupov.
Centrum správ
Ak nechcete opustiť webovú stránku alebo aplikáciu Allegro, kontaktujte predajcu prostredníctvom Centra správ.
Používa sa veľmi jednoducho, pretože kombinuje pohodlie chatu a možnosti emailu. Budete upozornení na nové správy a budete k nim mať prístup 6 mesiacov po kontaktovaní predajcu.
Viac informácií o Centre správ.
Diskusie
Ak tovar, ktorý ste si objednali, nie je v súlade so zmluvou, nedostali ste zásielku alebo máte problémy s vrátením objednávky — otvorte si Diskusiu, v ktorej môžete vyriešiť svoj problém s predajcom.
Poskytnite všetky informácie a priložte všetky súbory potrebné na vysvetlenie situácie v rámci Diskusie. Predajca má 24 hodín (okrem sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov), aby vám odpovedal. Môžete nás tiež požiadať, aby sme vstúpili do Diskusie a pomohli vám vyriešiť problém. Viac informácií.