Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Predajcu na portáli Allegro môžete kontaktovať niekoľkými spôsobmi:
- kliknutím na tlačidlo [položiť otázku] na stránke ponuky
- kliknutím na tlačidlo [spýtať sa na nákup]
- priamo prostredníctvom kontaktných údajov predajcu
- prostredníctvom Centra správ
- otvorením Diskusie.
Položiť otázku
Ak sa chcete pred nákupom opýtať predajcu otázku, použite funkciu Položiť otázku na stránke ponuky.
Táto možnosť je k dispozícii len pre registrovaných používateľov. Ak chcete odoslať otázku, musíte sa prihlásiť do svojho účtu Allegro.
Spýtať sa na nákup
Túto možnosť môžete využiť po nákupe. Nájdete ju:
- na karte História nákupov vedľa vybranej objednávky
- v e-maile, ktorý sme vám odoslali po dokončení nákupu.
Ak vám predajca odpíše, jeho odpoveď nájdete vo vašej e-mailovej schránke a v Centre Správ.
Kontaktné údaje predajcu
Po dokončení nákupu vám emailom pošleme kontaktné údaje predajcu. Po prihlásení ich môžete dodatočne nájsť aj:
- pred uskutočnením nákupu — na stránke ponuky, v podsekcii Kontakt v sekcii O predajcovi (ak predajca uviedol kontaktné údaje)
- po uskutočnení nákupu — keď kliknete na tlačidlo [podrobnosti nákupu] vedľa danej objednávky na karte História nákupov.
Centrum správ
Ak nechcete opustiť webovú stránku alebo aplikáciu Allegro, kontaktujte predajcu prostredníctvom Centra správ.
Používa sa veľmi jednoducho, pretože kombinuje pohodlie chatu a možnosti emailu. Budete upozornení na nové správy a budete k nim mať prístup 6 mesiacov po kontaktovaní predajcu.
Viac informácií o Centre správ.
Diskusie
Ak tovar, ktorý ste si objednali, nie je v súlade so zmluvou, nedostali ste zásielku alebo máte problémy s vrátením objednávky — otvorte si Diskusiu, v ktorej môžete vyriešiť svoj problém s predajcom.
Poskytnite všetky informácie a priložte všetky súbory potrebné na vysvetlenie situácie v rámci Diskusie. Predajca má 24 hodín (okrem sobôt, nedieľ a štátnych sviatkov), aby vám odpovedal. Môžete nás tiež požiadať, aby sme vstúpili do Diskusie a pomohli vám vyriešiť problém. Viac informácií.