Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovKaždý platobný krok je označený príslušným stavom. Stav platby za všetky svoje nákupy si môžete kedykoľvek skontrolovať na karte História nákupov:
Stavy platieb
- Nespracovaná – toto je počiatočný stav každej platby. Väčšinou sa tento stav po niekoľkých minútach zmení (v prípade platby kartou). Ak sa stav napriek platbe nezmení, skontrolujte, či bola platba z vášho bankového účtu stiahnutá. Ak peniaze neboli stiahnuté, môžete platbu zrušiť a vykonať ju znova na karte História nákupov.
- Zrušená – vaša platba môže mať tento stav, ak:
- ste neuhradili platbu do 10 dní od výberu spôsobu platby (5 dní v prípade platby kartou)
- ste sami zrušili platbu. Peniaze vám vrátime na bankový účet, z ktorého ste zaplatili. Pamätajte, že v tomto prípade môže predajca očakávať, že transakciu dokončíte. Viac informácií o odstúpení od zmluvy.
- ste zrušili objednávku alebo bol nákup zrušený automaticky
- vaša platba nebola autorizovaná bankou
- prevádzkovateľ platby zrušil vašu platbu z dôvodu oprávnených obáv o jej platnosť.
Ak je vaša platba zrušená, predajca nedostane žiadne finančné prostriedky.
- Dokončená – vaša platba bola riadne vykonaná a prevedená predajcovi.
- Zamietnutá – banka zamietla vašu platbu. Môžete to skúsiť znova na karte História nákupov.