Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Každý platobný krok je označený príslušným stavom. Stav platby za všetky svoje nákupy si môžete kedykoľvek skontrolovať na karte História nákupov:
Stavy platieb
- Nespracovaná – toto je počiatočný stav každej platby. Väčšinou sa tento stav po niekoľkých minútach zmení (v prípade platby kartou). Ak sa stav napriek platbe nezmení, skontrolujte, či bola platba z vášho bankového účtu stiahnutá. Ak peniaze neboli stiahnuté, môžete platbu zrušiť a vykonať ju znova na karte História nákupov.
- Zrušená – vaša platba môže mať tento stav, ak:
- ste neuhradili platbu do 10 dní od výberu spôsobu platby (5 dní v prípade platby kartou)
- ste sami zrušili platbu. Peniaze vám vrátime na bankový účet, z ktorého ste zaplatili. Pamätajte, že v tomto prípade môže predajca očakávať, že transakciu dokončíte. Viac informácií o odstúpení od zmluvy.
- ste zrušili objednávku alebo bol nákup zrušený automaticky
- vaša platba nebola autorizovaná bankou
- prevádzkovateľ platby zrušil vašu platbu z dôvodu oprávnených obáv o jej platnosť.
Ak je vaša platba zrušená, predajca nedostane žiadne finančné prostriedky.
- Dokončená – vaša platba bola riadne vykonaná a prevedená predajcovi.
- Zamietnutá – banka zamietla vašu platbu. Môžete to skúsiť znova na karte História nákupov.