Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovVäčšinu nákupov na Allegro môžete zaplatiť kartou. Môžete to urobiť tromi spôsobmi — podľa toho, či máte vo svojich nastaveniach uloženú platobnú kartu (alebo viacero kariet).
Ako zaplatiť kartou, ak na svojom účte nemáte uloženú žiadnu kartu
- Vo formulári pre doručenie a platbu si vyberte platobná karta.
- Zadajte podrobnosti o karte: číslo, dátum vypršania platnosti a kód CVV2/CVC2. Ďalej:
- kliknite na [použiť iba raz], ak chcete použiť túto kartu ako jednorazovú záležitosť
- kliknite na [použiť a uložiť pre nabudúce], ak chcete uložiť podrobnosti o karte.
- Kliknite na [kúpiť a zaplatiť].
Ako zaplatiť kartou, ak máte na svojom účte uloženú kartu
Stačí kliknúť na platobnú kartu v doručovacom a platobnom formulári. Ďalej kliknite na [kúpiť a zaplatiť].
Ak chcete pridať ďalšiu kartu, kliknite na [možnosti]. Tu sa dozviete, ako na to.
Ako zaplatiť kartou, ak máte na svojom účte uložených viacero kariet
- Vo formulári pre doručenie a platbu si vyberte platobná karta.
- Vyberte si jednu z uložených kariet alebo pridajte novú (ako na to sa dozviete tu).
- Kliknite na [kúpiť a zaplatiť].
Prečo by ste mali zvážiť uloženie údajov o platobnej karte
Ak si uložíte údaje o svojej platobnej karte, nebudete ich musieť pri ďalšom nákupe znova zadávať. Budete tiež môcť využiť rýchly nákup — na stránke ponuky uvidíte možnosť kúpiť a zaplatiť. Týmto spôsobom môžete uskutočniť nákup jediným kliknutím.
Prečo bola platba zamietnutá
Vaša platba môže byť zamietnutá z dôvodu nedostatočnej autorizácie od vašej banky alebo problémov s dodatočným overením 3D Secure. Ak na karte História nákupov vidíte svoju objednávku s informáciami o neúspešnej platbe a z vášho účtu neboli vybraté peniaze, skúste platbu zopakovať. Ak bude platba znova zamietnutá — kontaktujte nás.
Čo ak je platba označená ako neúspešná, ale peniaze boli vybraté z môjho účtu
Kontaktujte svoju banku. Banka zvyčajne zablokuje prostriedky na platbu na vašom účte a odblokuje ich do niekoľkých pracovných dní.
Čo ak mám iné problémy s platbou kartou
- V karte História nákupov sa nezobrazuje vaša objednávka.
- Uloženú platobnú kartu nemôžete použiť.
- Tlačidlo [použiť] vo fáze dokončovania objednávky nefunguje.
- Dostanete správu, ktorá znie: Žiadne spojenie s bankou.
Čo môžete urobiť
- Vymazať vyrovnávaciu pamäť prehliadača a súbory cookie.
- Skontrolovať, či nemáte rovnaký problém s použitím iných prehliadačov/zariadení.
- Odstrániť všetky karty, ktoré ste si uložili na platforme Allegro.
Ak tieto kroky neprinesú žiadny výsledok, pošlite nám prvých 6 a posledné 4 číslice vašej karty a urobte snímky obrazovky všetkých akcií pri pokuse o uskutočnenie platby.