Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Platba kartou je rýchla a jednoduchá. Pozrite si, ako platiť kartou a v ktorých kategóriách to nie je možné.
Väčšinu nákupov na Allegre môžete zaplatiť kartou. Môžete to urobiť tromi spôsobmi – podľa toho, či máte vo svojich nastaveniach uloženú platobnú kartu (alebo viacero kariet).
Ako zaplatiť kartou, ak na svojom účte nemáte uloženú žiadnu kartu
- Vo formulári pre doručenie a platbu si vyberte platobná karta.
- Zadajte podrobnosti o karte: číslo, dátum vypršania platnosti a kód CVV2/CVC2. Ďalej:
- kliknite na [použiť iba raz], ak chcete použiť túto kartu ako jednorazovú záležitosť
- kliknite na [použiť a uložiť pre nabudúce], ak chcete uložiť podrobnosti o karte.
- Kliknite na [kúpiť a zaplatiť].
Ako zaplatiť kartou, ak máte na svojom účte uloženú kartu
Stačí kliknúť na platobnú kartu v doručovacom a platobnom formulári. Ďalej kliknite na [kúpiť a zaplatiť].
Ak chcete pridať ďalšiu kartu, kliknite na [možnosti]. Tu sa dozviete, ako na to.
Ako zaplatiť kartou, ak máte na svojom účte uložených viacero kariet
- Vo formulári pre doručenie a platbu si vyberte platobná karta.
- Vyberte si jednu z uložených kariet alebo pridajte novú (ako na to sa dozviete tu).
- Kliknite na [kúpiť a zaplatiť].
Prečo by ste mali zvážiť uloženie údajov o platobnej karte
Ak si uložíte údaje o svojej platobnej karte, nebudete ich musieť pri ďalšom nákupe znova zadávať. Budete tiež môcť využiť rýchly nákup – na stránke ponuky uvidíte možnosť kúpiť a zaplatiť. Týmto spôsobom môžete uskutočniť nákup jediným kliknutím.
Prečo bola platba zamietnutá
Vaša platba môže byť zamietnutá z dôvodu nedostatočnej autorizácie od vašej banky alebo problémov s dodatočným overením 3D Secure. Ak na karte História nákupov vidíte svoju objednávku s informáciami o neúspešnej platbe a z vášho účtu neboli vybraté peniaze, skúste platbu zopakovať. Ak bude platba znova zamietnutá – kontaktujte nás.
Čo ak je platba označená ako neúspešná, ale peniaze boli vybraté z môjho účtu
Kontaktujte svoju banku. Banka zvyčajne zablokuje prostriedky na platbu na vašom účte a odblokuje ich do niekoľkých pracovných dní.
Čo ak mám iné problémy s platbou kartou
- V karte História nákupov sa nezobrazuje vaša objednávka.
- Uloženú platobnú kartu nemôžete použiť.
- Tlačidlo [použiť] vo fáze dokončovania objednávky nefunguje.
- Dostanete správu, ktorá znie: Žiadne spojenie s bankou.
Čo môžete urobiť
- Vymazať vyrovnávaciu pamäť prehliadača a súbory cookie.
- Skontrolovať, či nemáte rovnaký problém s použitím iných prehliadačov/zariadení.
- Odstrániť všetky karty, ktoré ste si uložili na platforme Allegro.
Ak tieto kroky neprinesú žiadny výsledok, pošlite nám prvých 6 a posledné 4 číslice vašej karty a urobte snímky obrazovky všetkých akcií pri pokuse o uskutočnenie platby.