Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovVýber spôsobu doručenia a platby je jednou z fáz nákupu. Priamo z košíka alebo po kliknutí na [kúpiť a zaplatiť] vás presmerujeme na vyhradený formulár.
Tam môžete poskytnúť:
- údaje o príjemcovi (doručovacia adresa)
- spôsoby doručenia a platby
- spôsob platby Allegro Finance, ak sa rozhodnete platiť vopred.
Po kliknutí na [kúpiť a zaplatiť] vás presmerujeme na stránku, kde si môžete vybrať spôsob doručenia a platby.
Ak nakupujete cez košík, najprv označte položky, ktoré chcete kúpiť a kliknite na [doručenie a platba]. Potom vyberte spôsob doručenia a platby.
Uistite sa, že informácie, ktoré ste poskytli, sú správne a kliknite na [kúpiť a zaplatiť]. Ak zvolíte platbuvopred, dokončite platbu vybraným spôsobom.
Predajca dostane upozornenie so všetkými podrobnosťami o vašom nákupe. Pošleme vám aj kópiu tohto oznámenia.
Čo robiť v prípade neúspešnej platby
Ak platba neprebehne, počkajte niekoľko minút a skúste to znova na karte História nákupov.
- Otvorte záložku História nákupov.
- Nájdite objednávku a kliknite na [zopakovať platbu].
Ako poskytnúť predajcovi ďalšie podrobnosti týkajúce sa objednávky
Počas nákupu môžete predajcovi napísať správu a poskytnúť mu doplňujúce informácie (napríklad farbu alebo veľkosť položky).
Môžete to urobiť vo formulári doručenia a platby.
Ak chcete po nákupe kontaktovať predajcu, jeho kontaktné údaje nájdete:
- v emailovom upozornení, ktoré dostanete po zadaní objednávky
- keď kliknete na [podrobnosti nákupu] pod príslušnou objednávkou na karte História nákupov.
Kde skontrolovať podrobnosti objednávky
Podrobnosti objednávky môžete skontrolovať na karte História nákupov alebo v emailovom upozornení.
Ako získať faktúru
Skontrolujte v opise ponuky, či predajca vystavuje faktúry. Ak áno ― začiarknite políčko [Chcem dostať faktúru] a uveďte príslušné podrobnosti vo formulári doručenia a platby.