Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Stav doručenia zásielky si môžete skontrolovať:
- na karte História nákupov – pod objednávkou, ktorú chcete sledovať, kliknite na [podrobnosti nákupu] a potom na tlačidlo [rozbaliť podrobnosti nákupu]
- v e-mailovom upozornení
- v aplikácii Allegro – v nákupnom zozname, v časti Podrobnosti nákupu a na karte Moje zásielky
za predpokladu, že sú splnené tieto 2 podmienky:
- pri platbe za nákup cez Allegro Finance vyplníte dodací a platobný formulár
- predajca zadá sledovacie číslo zásielky na platobnej karte.
Ak sú tieto podmienky splnené, v časti Podrobnosti nákupu na karte História nákupov nájdete nasledujúce základné informácie o objednávke:
- údaje predajcu
- názov a ID ponuky
- dátum nákupu
- zvolený dopravca
- sledovacie číslo zásielky
- aktuálny stav objednávky (napríklad Čaká na odoslanie, Odoslané, V preprave, Vyzdvihnite si zásielku).
Môžete tiež požiadať predajcu, aby vám poskytol sledovacie číslo zásielky a následne zásielku sledovať na webovej stránke dopravcu:
Ak je vaša zásielka oneskorená
Dáme vám vedieť, či k vám balík dorazí neskôr, ako sa očakávalo – z dôvodu omeškania zo strany predajcu alebo prepravcu. Zistíte to:
- na karte História nákupov – pri vybranom nákupe zobrazíme správu o oneskorenej zásielke
- prostredníctvom e-mailu
- cez upozornenie v aplikácii Allegro.
Keď bude zásielka na ceste, oznámime vám predpokladaný dátum doručenia.
E-mailové upozornenia a upozornenia v aplikácii sa vzťahujú na zásielky, nie na objednávky. To znamená, že ak očakávate viacero zásielok v rámci jednej objednávky a niektoré z nich meškajú, ku každej vám pošleme samostatné upozornenie. Každé upozornenie bude odkazovať na najdrahší produkt v objednávke.
Ak očakávate jeden balík obsahujúci produkty z viacerých objednávok – v prípade oneskorenia vám pošleme len jedno upozornenie.