Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixely, SDK), ako aj spracovaním vašich osobných údajov (vrátane jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača), môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania, ako aj trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri Europe IAB“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich zásadách ochrany osobných údajov.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje sa spracúvajú aj preto, aby sme vám uľahčili používanie našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na možnosť ZMENIŤ SÚHLASY a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Stav doručenia zásielky si môžete skontrolovať:
- na karte História nákupov – pod objednávkou, ktorú chcete sledovať, kliknite na [podrobnosti nákupu] a potom na tlačidlo [rozbaliť podrobnosti nákupu]
- v e-mailovom upozornení
- v aplikácii Allegro – v nákupnom zozname, v časti Podrobnosti nákupu a na karte Moje zásielky
za predpokladu, že sú splnené tieto 2 podmienky:
- pri platbe za nákup cez Allegro Finance vyplníte dodací a platobný formulár
- predajca zadá sledovacie číslo zásielky na platobnej karte.
Ak sú tieto podmienky splnené, v časti Podrobnosti nákupu na karte História nákupov nájdete nasledujúce základné informácie o objednávke:
- údaje predajcu
- názov a ID ponuky
- dátum nákupu
- zvolený dopravca
- sledovacie číslo zásielky
- aktuálny stav objednávky (napríklad Čaká na odoslanie, Odoslané, V preprave, Vyzdvihnite si zásielku).
Môžete tiež požiadať predajcu, aby vám poskytol sledovacie číslo zásielky a následne zásielku sledovať na webovej stránke dopravcu:
Ak je vaša zásielka oneskorená
Dáme vám vedieť, či k vám balík dorazí neskôr, ako sa očakávalo – z dôvodu omeškania zo strany predajcu alebo prepravcu. Zistíte to:
- na karte História nákupov – pri vybranom nákupe zobrazíme správu o oneskorenej zásielke
- prostredníctvom e-mailu
- cez upozornenie v aplikácii Allegro.
Keď bude zásielka na ceste, oznámime vám predpokladaný dátum doručenia.
E-mailové upozornenia a upozornenia v aplikácii sa vzťahujú na zásielky, nie na objednávky. To znamená, že ak očakávate viacero zásielok v rámci jednej objednávky a niektoré z nich meškajú, ku každej vám pošleme samostatné upozornenie. Každé upozornenie bude odkazovať na najdrahší produkt v objednávke.
Ak očakávate jeden balík obsahujúci produkty z viacerých objednávok – v prípade oneskorenia vám pošleme len jedno upozornenie.