Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixely, SDK), ako aj spracovaním vašich osobných údajov (vrátane jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača), môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania, ako aj trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri Europe IAB“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich zásadách ochrany osobných údajov.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje sa spracúvajú aj preto, aby sme vám uľahčili používanie našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na možnosť ZMENIŤ SÚHLASY a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
V záložke História nákupov nájdete svoje objednávky usporiadané podľa predajcov, nákupy zaplatené spolu a nákupy odoslané v jednom balíku.
Objednávky štandardne zobrazujeme od najnovších po najstaršie – môžete ich však zoradiť podľa mien predajcov alebo podľa sumy nákupu (s doručením). Okrem toho môžete zoznam zakúpených položiek filtrovať podľa stavu platby. Môžete taktiež skontrolovať, ktoré zásielky ste už vyzdvihli a za ktoré nákupy môžete ohodnotiť predajcu.
Pre akýkoľvek nákup môžete skontrolovať jeho aktuálny stav platby
- neuhradené – nevyplnili ste formulár doručenie a platba
- platba sa spracúva – vyplnili ste formulár doručenie a platba, ale platbu ste ešte nevykonali alebo ešte ju ešte predajca nedostal
- platba bola dokončená – predajca dostal vašu platbu
- platba bola zrušená – zrušili ste platbu, ale stále môžete skúsiť zopakovať platbu
- platba zamietnutá – banka vašu platbu zamietla, ale stále môžete skúsiť zopakovať platbu
- platba mimo Allegro Finance – ako spôsob platby ste si zvolili platbu priamo na účet predajcu
- platba na dobierku – zvolili ste platbu pri osobnom odbere alebo platbu na dobierku.
Ako zaplatiť za nákupy prostredníctvom záložky História nákupov
Ak platba zlyhá, môžete ju zopakovať na karte História nákupov. Nezaplatenú objednávku jednoducho nájdete v záložke, kde zobrazíme informácie o takejto objednávke zvýraznené žltou farbou. Keď kliknete na Zobraziť neuhradené nákupy – zobrazíme iba takéto nákupy.
Ako zaplatiť za nákup v záložke
- Prejdite do záložky História nákupov.
- Pod neuhradenou objednávkou kliknite na [zaplatiť za nákup] .
- Presmerujeme vás do formulára doručenie a platba, kde platbu dokončite podľa zvoleného spôsobu.
Ako stiahnuť faktúru za nákup
Ak predajca vystavil faktúru za vašu objednávku, môžete si ju v záložke História nákupov stiahnuť . Nájdite ponuku v zozname vašich nákupov a kliknite na Podrobnosti nákupu. Následne kliknite na Rozbaliť podrobnosti nákupu. Pod sumou nákupu sa zobrazí ikona Faktúry – kliknutím na ňu otvoríte okno s fakturačnými údajmi a tlačidlom stiahnuť.
Ako v záložke História nákupov skryť nákup
Ak chcete nákup skryť, vyberte ho a kliknite na [skryť]. Následne nákup zmizne z vášho zoznamu.
Skryté nákupy nemôžete sami obnoviť. Ak chcete, aby bol nákup opäť viditeľný, kontaktujte nás prostredníctvom kontaktného formulára. V správe uveďte, ktorého nákupu sa to týka – napríklad aký produkt ste si kúpili, alebo uveďte používateľské meno predajcu. Podrobnosti nákupu nájdete v upozornení, ktoré sme odoslali po transakcii – poskúste sa ho nájsť vo svojej e-mailovej schránke.
Skrytie nákupu v zozname nákupov neznamená zrušenie nákupu. Ak chcete od transakcie odstúpiť, zistite, čo môžete urobiť.
Dobre vedieť
V záložke História nákupov môžete transakciu taktiež ohodnotiť. V danom nákupe vyberte možnosť [ohodnotiť predajcu]. Komentár môžete zanechať iba raz.