Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovProdukt, ktorý som si kúpil, sa dostal do zoznamu nebezpečných produktov Safety Gate – čo mám robiť?
Ak sa produkt, ktorý ste si zakúpili na portáli Allegro, dostal do zoznamu nebezpečných nepotravinových produktov v rámci systému EU Safety Gate – kontaktujte predajcu a dohodnite sa na ďalšom postupe. Na webovej stránke Safety Gate môžete nájsť denne aktualizované upozornenia odosielané členskými štátmi EÚ.
Ako zistím, že produkt, ktorý som si kúpil, bol zaradený do zoznamu nebezpečných produktov
To, že produkt, ktorý ste si zakúpili, bol zaradený do zoznamu nebezpečných nepotravinových výrobkov, sa môžete dozvedieť z rôznych zdrojov:
- od nás (e-mailom)
- od predajcu
- z médií
- vašou vlastnou cestou — napríklad z webovej stránky Safety Gate alebo Slovenskej obchodnej inšpekcie.
Prečo bol produkt zaradený do zoznamu
Skutočnosť, že daný produkt bol zaradený do zoznamu, môže znamenať, že:
- predstavuje nebezpečenstvo pre svojich používateľov a ostatných – vrátane ohrozenia zdravia, života alebo bezpečnosti
- nespĺňa zákonné požiadavky.
Čo robiť, ak mám nebezpečný produkt
- Prestaňte produkt používať a kontaktujte predajcu prostredníctvom Centra správ a dohodnite sa na ďalšom postupe.
- Ak súhlasíte s predajcom, že produkt by mal byť vrátený a stále máte možnosť bezplatného vrátenia cez Allegro — využite ju.
- Ak je predajcom súkromná osoba — kontaktujte priamo výrobcu tovaru.
Vrátenie platby od predajcu
Ak ako spotrebiteľ vrátite produkt, ktorý je uvedený v zozname, predajca je povinný vám vrátiť platbu – aj keď:
- od prevzatia produktu uplynulo 14 dní
- produkt bol používaný.
Ak vám predajca odmieta vrátiť platbu, kontaktujte priamo poľský Úrad pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa.