Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
Ak sa vám nepodarilo kontaktovať predajcu alebo s ním vyriešiť problém, môžete otvoriť Diskusiu.
Čo sú Diskusie a ako fungujú
Ak ste nedostali svoju objednávku, tovar nezodpovedá opisu alebo cena za doručenie nesedí – otvorte Diskusiu. V nej môžete opísať problém a pripojiť dokumenty, účtenky alebo fotografie (ak sú vo vašom prípade potrebné). To všetko môže uľahčiť komunikáciu s predajcom a pomôcť rýchlo vyriešiť váš problém.
Na jeden produkt môžete otvoriť iba jednu Diskusiu. Ak diskusiu zavriete, môžete ju znova otvoriť iba raz, a to do 2 rokov od uskutočnenia daného nákupu.
Skontrolujte časové rámce Diskusie
Diskusiu nie je možné otvoriť, ak od nákupu uplynuli 2 roky (730 dní). Viac informácií.
Ak vaša objednávka obsahovala viacero ponúk, môžete uviesť iba ponuku, pri ktorej sa vyskytol problém. Na jeden produkt môžete otvoriť iba jednu Diskusiu.
Ako otvoriť Diskusiu
- Na karte História nákupov vyberte objednávku, pre ktorú chcete otvoriť Diskusiu.
- Prejdite na podrobnosti nákupu a kliknite na [podať reklamáciu alebo nahlásiť problém].
- Vyberte typ hlásenia.
- Zo zoznamu vyberte dôvod diskusie. Ten závisí od typu hlásenia, ktorý ste vybrali v predchádzajúcom kroku.
- Niekedy od vás budeme žiadať opísanie problému a fotografiu, aby mal predajca všetky potrebné informácie. Umožní to predajcovi a nám urýchliť riešenie vášho problému.
V Diskusii pod odpoveďou predajcu môžete použiť možnosť Nahlásiť porušenie. Túto možnosť použite v prípade:
- vyhrážok – ak sa vám predajca vyhrážal
- pornografického obsahu.
Zoznam vašich diskusií je dostupný na karte Diskusie.