Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
V tomto článku sa dozviete
- Ako funguje dvojfaktorové overenie
- Ako zapnúť dvojfaktorové overenie pomocou SMS
- Ako zapnúť dvojfaktorové overenie cez mobilnú aplikáciu
- Ako vypnúť dvojfaktorové overenie
- Či je potrebné zadať kód pri každom pokuse o prihlásenie
- Ako pridať dôveryhodné zariadenie v záložke Dvojfaktorové overenie
- Ako pridať dôveryhodné zariadenie počas prihlasovania
- Ako zmeniť telefónne číslo na účely dvojfaktorového overenia
Dvojfaktorové overenie a prihlásenie pomocou telefónneho čísla
Ak ste si aktivovali prihlásenie pomocou telefónneho čísla, dvojfaktorové overenie si neaktivujete.
Ako zapnúť dvojfaktorové overenie pomocou SMS
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie a kliknite na [Začnime].
- Vyberte SMS ako spôsob, akým chcete dostávať kódy. Potom kliknite na [ďalej].
- Uveďte telefónne číslo, na ktoré dostanete SMS kódy. Po priradení telefónneho čísla k svojmu účtu ho môžete vybrať zo zoznamu alebo zadať nové. Ďalej kliknite na [odoslať kód].
- Zadajte SMS kód.
- Kliknite na [zapnúť]. Hotovo!
Ako zapnúť dvojfaktorové overenie cez mobilnú aplikáciu
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie a kliknite na [Začnime].
- Vyberte, či chcete použiť aplikáciu na generovanie kódov. Potom kliknite na [ďalej].
- Vyberte zariadenie, na ktorom chcete generovať kódy. Potom kliknite na [ďalej].
Ak používate toto zariadenie — rozpoznáme ho okamžite. Potom vás presmerujeme do okna s QR kódom
- Otvorte aplikáciu, vygenerujte kódy a naskenujte QR kód. Ak ho nemôžete naskenovať, kliknite na Zobraziť kód a zadajte ho do aplikácie. Potom kliknite na [ďalej].
- Zadajte kód z aplikácie.
- Kliknite na [zapnúť].
- Z bezpečnostných dôvodov uveďte telefónne číslo, na ktoré chcete dostať SMS s kódom, ak nemáte prístup k svojej aplikácii. Ak ste svojmu účtu priradili telefónne číslo – môžete ho vybrať zo zoznamu alebo pridať nové. Ďalej kliknite na [odoslať kód].
- Zadajte kód, ktorý dostanete cez SMS. Hotovo!
Ako vypnúť dvojfaktorové overenie
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie.
- Vedľa správy Dvojfaktorové overenie je zapnuté, kliknite na [vypnúť].
- Potvrďte svoju totožnosť. Hotovo!
Musíte zadať kód pri každom pokuse o prihlásenie?
Nie. Stačí pridať zariadenie medzi dôveryhodné zariadenia. Môžete to urobiť v záložke Dvojfaktorové overenie alebo pri prihlásení. Keď pristupujete k svojmu účtu z dôveryhodného zariadenia, nemusíte zadávať kód.
Rozpoznanie dôveryhodného zariadenia je založené na prehliadači, ktorý používate. Ak vymažete súbory cookies prehliadača alebo zmeníte jeho nastavenia — nerozpoznáme dôveryhodné zariadenie, takže budete musieť zadať kód znova. Kód budete potrebovať aj pri používaní režimu inkognito
Ako pridať dôveryhodné zariadenie v záložke Dvojfaktorové overenie
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie na zariadení, ktoré chcete pridať medzi dôveryhodné zariadenia.
- V sekcii Dôveryhodné zariadenia kliknite na [pridať k dôveryhodným].
Ako pridať dôveryhodné zariadenie počas prihlasovania
Keď sa prihlasujete do svojho účtu Allegro na zariadení, ktoré chcete označiť ako dôveryhodné, vyberte možnosť Nepýtať sa na kód na tomto zariadení.
Ako zmeniť telefónne číslo na účely dvojfaktorového overenia
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie.
- V sekcii SMS kliknite na [upraviť nastavenia].
- Vedľa telefónneho čísla kliknite na [upraviť telefónne číslo].
- Zadajte nové telefónne číslo a kliknite na [odoslať kód].
- Zadajte kód, ktorý dostanete na poskytnuté telefónne číslo.
- Kliknite na [upraviť telefónne číslo].
- Z bezpečnostných dôvodov uveďte aj telefónne číslo, na ktoré chcete dostať textovú správu s kódom, keď nemáte prístup k aplikácii. Ak je toto telefónne číslo už priradené k vášmu účtu – môžete ho vybrať zo zoznamu alebo zadať nové telefónne číslo. Ďalej kliknite na [odoslať kód].
- Zadajte kód z prijatej textovej správy.
Hotovo!