Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixely, SDK), ako aj spracovaním vašich osobných údajov (vrátane jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača), môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania, ako aj trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri Europe IAB“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich zásadách ochrany osobných údajov.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje sa spracúvajú aj preto, aby sme vám uľahčili používanie našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na možnosť ZMENIŤ SÚHLASY a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
V tomto článku sa dozviete
- Ako funguje dvojfaktorové overenie
- Ako zapnúť dvojfaktorové overenie pomocou SMS
- Ako zapnúť dvojfaktorové overenie cez mobilnú aplikáciu
- Ako vypnúť dvojfaktorové overenie
- Či je potrebné zadať kód pri každom pokuse o prihlásenie
- Ako pridať dôveryhodné zariadenie v záložke Dvojfaktorové overenie
- Ako pridať dôveryhodné zariadenie počas prihlasovania
- Ako zmeniť telefónne číslo na účely dvojfaktorového overenia
- Čo urobiť, ak sa nemôžete prihlásiť do svojho účtu
Dvojfaktorové overenie je ďalšou vrstvou ochrany vášho účtu pred prístupom iných ľudí.
Ako funguje dvojfaktorové overenie
Keď sa prihlásite, požiadame vás, aby ste:
- zadali heslo k svojmu účtu Allegro
- zadali kód, ktorý môžete:
- dostať cez SMS
- vygenerovať v mobilnej aplikácii.
Takto, aj keď niekto ukradne heslo k vášmu účtu Allegro, nebude sa môcť prihlásiť – pretože jednorazový kód máte iba vy.
Na uľahčenie prihlasovania pomocou dvojfaktorového overenia si môžete vaše zariadenie pridať do dôveryhodných zariadení. Následne nebudete musieť zadávať tento kód pri každom prihlásení. Pozrite sa, ako použiť túto možnosť.
Dvojfaktorové overenie a prihlásenie pomocou telefónneho čísla
Ak ste si aktivovali prihlásenie pomocou telefónneho čísla, dvojfaktorové overenie si neaktivujete.
Ako zapnúť dvojfaktorové overenie pomocou SMS
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie a kliknite na [Začnime].
- Vyberte SMS ako spôsob, akým chcete dostávať kódy. Potom kliknite na [ďalej].
- Uveďte telefónne číslo, na ktoré dostanete SMS kódy. Po priradení telefónneho čísla k svojmu účtu ho môžete vybrať zo zoznamu alebo zadať nové. Ďalej kliknite na [odoslať kód].
- Zadajte SMS kód.
- Kliknite na [zapnúť]. Hotovo!
Ako zapnúť dvojfaktorové overenie cez mobilnú aplikáciu
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie a kliknite na [Začnime].
- Vyberte, či chcete použiť aplikáciu na generovanie kódov. Potom kliknite na [ďalej].
- Vyberte zariadenie, na ktorom chcete generovať kódy. Potom kliknite na [ďalej].
Ak používate toto zariadenie — rozpoznáme ho okamžite. Potom vás presmerujeme do okna s QR kódom
- Otvorte aplikáciu, vygenerujte kódy a naskenujte QR kód. Ak ho nemôžete naskenovať, kliknite na Zobraziť kód a zadajte ho do aplikácie. Potom kliknite na [ďalej].
- Zadajte kód z aplikácie.
- Kliknite na [zapnúť].
- Z bezpečnostných dôvodov uveďte telefónne číslo, na ktoré chcete dostať SMS s kódom, ak nemáte prístup k svojej aplikácii. Ak ste svojmu účtu priradili telefónne číslo – môžete ho vybrať zo zoznamu alebo pridať nové. Ďalej kliknite na [odoslať kód].
- Zadajte kód, ktorý dostanete cez SMS. Hotovo!
Ako vypnúť dvojfaktorové overenie
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie.
- Vedľa správy Dvojfaktorové overenie je zapnuté, kliknite na [vypnúť].
- Potvrďte svoju totožnosť. Hotovo!
Musíte zadať kód pri každom pokuse o prihlásenie?
Nie. Stačí pridať zariadenie medzi dôveryhodné zariadenia. Môžete to urobiť v záložke Dvojfaktorové overenie alebo pri prihlásení. Keď pristupujete k svojmu účtu z dôveryhodného zariadenia, nemusíte zadávať kód.
Rozpoznanie dôveryhodného zariadenia je založené na prehliadači, ktorý používate. Ak vymažete súbory cookies prehliadača alebo zmeníte jeho nastavenia — nerozpoznáme dôveryhodné zariadenie, takže budete musieť zadať kód znova. Kód budete potrebovať aj pri používaní režimu inkognito
Ako pridať dôveryhodné zariadenie v záložke Dvojfaktorové overenie
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie na zariadení, ktoré chcete pridať medzi dôveryhodné zariadenia.
- V sekcii Dôveryhodné zariadenia kliknite na [pridať k dôveryhodným].
Čo môžete urobiť, ak ste nedostali SMS kód
- Ak sa môžete prihlásiť inou metódou, napríklad pomocou kódu z aplikácie, urobte tak a prejdite do záložky Dvojfaktorové overenie, aby ste zistili, či ste:
- povolili dvojfaktorové overenie
- poskytli aktuálne kontaktné číslo – môže sa líšiť od čísla uvedeného v údajoch o účte
- Ak sa nemôžete prihlásiť inou metódou – kontaktujte nás.
Ako pridať dôveryhodné zariadenie počas prihlasovania
Keď sa prihlasujete do svojho účtu Allegro na zariadení, ktoré chcete označiť ako dôveryhodné, vyberte možnosť Nepýtať sa na kód na tomto zariadení.
Ako zmeniť telefónne číslo na účely dvojfaktorového overenia
- Otvorte záložku Dvojfaktorové overenie.
- V sekcii SMS kliknite na [upraviť nastavenia].
- Vedľa telefónneho čísla kliknite na [upraviť telefónne číslo].
- Zadajte nové telefónne číslo a kliknite na [odoslať kód].
- Zadajte kód, ktorý dostanete na poskytnuté telefónne číslo.
- Kliknite na [upraviť telefónne číslo].
- Z bezpečnostných dôvodov uveďte aj telefónne číslo, na ktoré chcete dostať textovú správu s kódom, keď nemáte prístup k aplikácii. Ak je toto telefónne číslo už priradené k vášmu účtu – môžete ho vybrať zo zoznamu alebo zadať nové telefónne číslo. Ďalej kliknite na [odoslať kód].
- Zadajte kód z prijatej textovej správy.
Hotovo!
Čo urobiť, ak sa nemôžete prihlásiť do svojho účtu
Zistite, ako obnoviť prístup k svojmu účtu, ak sa do neho nemôžete prihlásiť.