Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovI. Pozrite sa, či môžete tovar vrátiť
Ak chcete vrátiť tovar, skontrolujte, či predajca umožňuje vrátenie tovaru v rámci tejto ponuky (niektoré tovary, ako napríklad potraviny, sú nevratné – viac informácií) a kedy ich môžete vrátiť. Pravidlá vrátenia tovaru nájdete v záložke História nákupov po kliknutí na odkaz na ponuku.
Od prevzatia tovaru máte 14 dní na odstúpenie od zmluvy, ale predajca môže túto lehotu predĺžiť.
II. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru
- Prejdite do záložky História nákupov a kliknite na [podrobnosti nákupu] vedľa objednávky, z ktorej chcete vrátiť tovary. Ďalej kliknite na [vrátiť].
- Vyberte tovary, ktoré chcete vrátiť, a zo zoznamu vyberte vhodný dôvod. Pre každý tovar v objednávke si môžete vybrať samostatný dôvod vrátenia.
- Vyplňte formulár – uveďte v ňom podrobnosti o vrátení platby. Ďalej kliknite na [Vraciam produkty].
- Na ďalšej stránke vyberte spôsob doručenia vrátenej zásielky (so službou Allegro Smart! alebo na vlastnú päsť).
III. Stiahnite si prepravný štítok
Ak sa rozhodnete vrátiť zásielku so službou Allegro Smart!, môžete si vygenerovať:
- prepravný štítok pre výdajné miesta DHL ― keď vraciate produkty zo Slovenska do Poľska
- pri vrátení produktov na Slovensku Vám objednáme kuriéra na vyzdvihnutie vráteného tovaru ― najskôr vyplňte formulár na vrátenie tovaru a následne nás kontaktujte pomocou formulára
- prepravný štítok pre výdajné miesta PPL ― keď vraciate produkty zo Slovenska do Česka.
Môžete vygenerovať jeden kód/štítok na vrátenie viacerých tovarov z jednej transakcie. Ak vraciate viacero tovarov, vložte ich do jednej zásielky. Ak chcete odoslať viacero spätných zásielok, kontaktujte nás — pomôžeme vám vytvoriť zvyšné štítky.
Budeme informovať predajcu, že chcete vrátiť tovar a poskytneme mu informácie o spôsobe doručenia, ktorý ste si vybrali.
Vygenerovaný štítok nájdete aj v detaile vráteného tovaru v záložke História nákupov.
Na odoslanie tovaru máte zo zákona 14 dní, počítajúc od momentu odstúpenia od zmluvy.
IV. Odošlite zásielku
Spätnú zásielku bezpečne zabaľte a odošlite na vybrané výdajné miesto DHL alebo GLS.
Vytlačte prepravný štítok a umiestnite ho na zásielku.
Prepravný štítok dostanete vo formulári na vrátenie tovaru, ako aj v e-maile, ktorý dostanete po nahlásení vrátenia.
Na webových stránkach DHL a GLS nájdete všetky výdajné miesta DHL a GLS, kam môžete odoslať svoje vrátené tovary.
- Vlastná preprava
Ak z nejakého dôvodu chcete tovar vrátiť inak, môžete tak urobiť. Pri hlásení vrátenia tovaru v detaile objednávky si po kliknutí na [Vraciam produkty] zvoľte vlastnú prepravu, aby ste mohli zásielku odoslať svojpomocne ľubovoľným spôsobom doručenia. Zásielku odošlite na zobrazenú adresu a napíšte počet vrátených tovarov na zásielku.
V rámci služby Allegro Smart! môžete využiť doručenie zdarma iba raz za transakciu. V prípade, že ste si zásielku nestihli vyzdvihnúť a bola vrátená predajcovi, kontaktujte ho priamo a dohodnite si spôsob realizácie ďalšej prepravy.