Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
I. Zistite, či môžete tovar vrátiť
Ak chcete vrátiť tovar, skontrolujte, či predajca umožňuje vrátenie tovaru v rámci tejto ponuky (niektoré tovary, ako napríklad potraviny, sú nevratné – viac informácií) a kedy ich môžete vrátiť. Pravidlá vrátenia tovaru nájdete na karte História nákupov po kliknutí na odkaz na ponuku.
Od prevzatia tovaru máte 14 dní na odstúpenie od zmluvy, ale predajca môže túto lehotu predĺžiť.
II. Vyplňte formulár na vrátenie tovaru
- Prejdite na kartu História nákupov a kliknite na [podrobnosti nákupu] vedľa objednávky, z ktorej chcete vrátiť tovary. Ďalej kliknite na [vrátiť].
- Vyberte tovary, ktoré chcete vrátiť, a zo zoznamu vyberte vhodný dôvod. Pre každý tovar v objednávke si môžete vybrať samostatný dôvod vrátenia.
- Vyplňte formulár – uveďte v ňom podrobnosti o vrátení platby. Ďalej kliknite na [Vraciam produkty].
- Na ďalšej stránke vyberte spôsob doručenia vrátenej zásielky (so službou Allegro Smart! alebo na vlastnú päsť).
Pozrite si spôsob vrátenia v rámci Allegro Smart!
Zásielku nie je vždy možné odoslať rovnakým spôsobom, akým vám bola doručená. Prejdite do zoznamu spôsobov doručenia a v tabuľke zistite, ako odoslať zásielku na vrátenie v závislosti od spôsobu, akým bola doručená.
III. Stiahnite si prepravný štítok
Ak sa rozhodnete vrátiť zásielku so službou Allegro Smart!, môžete si vygenerovať:
- prepravný štítok – keď vraciate produkty zo Slovenska do Poľska alebo zo Slovenska do Česka. Zásielku odošlete z ľubovoľného výdajného miesta DHL označeným na mape ako SPS ParcelShop – EXPRESS ONE
- prepravný štítok – keď vraciate produkty Slovenska do Česka. Zásielku odošlete z ľubovoľného výdajného miesta PPL ParcelShop
- ak vraciate produkty v rámci Slovenska – objednáme kuriéra, ktorý za vás vyzdvihne zásielku z výdajného miesta. Najprv vyplňte formulár na vrátenie tovaru a následne nás prostredníctvom formulára kontaktujte.
Na vrátenie viacerých tovarov z jednej transakcie zadarmo môžete vygenerovať toľko kódov a štítkov, koľko zásielok ste v rámci objednávky dostali.
Budeme informovať predajcu, že chcete vrátiť tovar a poskytneme mu informácie o spôsobe doručenia, ktorý ste si vybrali.
Vygenerovaný štítok nájdete aj v podrobnostiach vráteného tovaru na karte História nákupov. Kódy a štítky sú platné 14 dní od ich vygenerovania.
Na odoslanie tovaru máte zo zákona 14 dní, ktoré počítame od momentu odstúpenia od zmluvy.
IV. Odošlite zásielku
Spätnú zásielku bezpečne zabaľte a odošlite vybraným spôsobom doručenia. Uistite sa, že zásielka má prepravný štítok alebo kód na vrátenie tovaru.
Vlastná preprava
Ak z nejakého dôvodu chcete tovar vrátiť inak, než spôsobom, ktorý poskytujeme zadarmo – môžete využiť spoplatnené spôsoby vrátenia tovaru alebo zásielku odoslať a zaplatiť za ňu sám.
V rámci služby Allegro Smart! môžete využiť doručenie zdarma iba raz za transakciu. V prípade, že ste si zásielku nestihli vyzdvihnúť a bola vrátená predajcovi, kontaktujte ho priamo a dohodnite si spôsob realizácie ďalšej prepravy.