Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií (napr. pixelov, SDK) a spracovaním vašich osobných údajov (napr. jedinečných identifikátorov, údajov prehliadača) môžeme lepšie prispôsobiť obsah, ktorý vám zobrazujeme.Ak udelíte súhlas s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení a prístupom k údajom a ich spracovaním, a to aj na účely profilovania a trhovej a štatistickej analýzy, nájdete na portáli Allegro ešte ľahšie presne to, čo hľadáte a potrebujete.Prevádzkovateľom vašich osobných údajov bude spoločnosť Allegro a v niektorých prípadoch naši partneri (10 partnerov), medzi ktorých patria aj tzv. „Dôveryhodní partneri IAB Europe“ (2 partneri). Informácie o účeloch spracovania osobných údajov našimi partnermi nájdete v ich oznámeniach o ochrane súkromia.
Uchovávanie alebo prístup k informáciám na zariadení. Personalizovaná reklama a obsah, meranie reklamy a obsahu, prieskum cieľových skupín a vývoj služieb. Zaručenie bezpečnosti, predchádzanie a odhaľovanie podvodov a oprava porúch. Poskytovanie a prezentovanie reklamy a obsahu. Uloženie volieb ochrany osobných údajov a ich komunikácia. Porovnávať a spájať údaje z iných zdrojov údajov. Prepojenie rôznych zariadení. Identifikácia zariadení na základe informácií prenášaných automaticky.
Vaše osobné údaje spracúvame na uľahčenie používania našich webových stránok.Účely spracovania sú podrobne opísané v nastaveniach, ktoré sa zobrazia po kliknutí na tlačidlo „ZMENIŤ MOJE SÚHLASY“ a v Zásadách používania súborov cookie.Váš súhlas je dobrovoľný a platí 12 mesiacov. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
V rámci služby Allegro Protect môžete získať vrátenie platby až do výšky 4 000 EUR za neúspešný nákup na portáli Allegro. Ak to chcete urobiť, otvorte Diskusiu s predajcom a pokúste sa vyriešiť svoj problém. Ak Diskusia problém nevyrieši a označíte ho ako nevyriešený, môžete podať stručnú online žiadosť.
Vrátenie platby dostanete, ak:
- predajca váš problém s nákupom v Diskusii nevyrieši
- nedostanete produkt, za ktorý ste zaplatili
- prijatý produkt nie je v súlade so zmluvou alebo je poškodený
- dostanete neúplnú objednávku
- vrátite produkt a predajca vám nevráti platbu.
Ak zakúpený produkt nezodpovedá zmluve, je poškodený alebo má chybu a chcete ho reklamovať, pamätajte, že predajca môže očakávať, že mu výrobok pošlete späť, aby si to mohol overiť. Predajca hradí prepravné náklady v prípade uznania reklamácie.
V prípade spotrebiteľského nákupu si podnikateľ vyzdvihne produkt u spotrebiteľa na vlastné náklady. Znáša aj náklady na opravu alebo výmenu produktu vrátane poštových poplatkov, dopravy, práce a materiálu.
Ak pošlete produkt späť na vaše náklady, máte právo požiadať predajcu o vrátenie platby. Viac informácií.
Ak za nákup zaplatíte cez Allegro Finance, budú vám vrátené aj náklady na dopravu.
Kedy nemôžete využívať službu Allegro Protect
- Nedodržiavate pokyny Allegro alebo máte voči portálu Allegro nedoplatky.
- Za položky v rámci služby Allegro Protect dostanete nejaký iný typ kompenzácie (napríklad vrátenie platby od predajcu alebo poisťovateľa vašej kreditnej karty).
- Nákup ste zaplatili v hotovosti pri osobnom odbere u predajcu.
Nižšie sa dozviete, čo je tovar, ktorý nie je v súlade so zmluvou. Táto tabuľka má však ilustračný charakter a popisuje najčastejšie prípady pri žiadosti o vrátenie platby v rámci služby Allegro Protect. Snažíme sa robiť spravodlivé rozhodnutia založené na dôkladnom zvážení každého prípadu.
Príklad | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? |
---|---|
Produkt sa líši od toho, čo bolo opísané v ponuke (napríklad ste dostali prázdnu krabicu alebo iný model telefónu) | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno |
Produkt, ktorý ste dostali, nezodpovedá opisu poskytnutému zo strany predajcu (napríklad je používaný, aj keď bol označený ako úplne nový) | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno |
Produkt je falzifikát | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno |
Produktu chýbajú dôležité časti alebo funkcie, aj keď predajca o nich uviedol informácie v opise ponuky | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno |
Napriek zakúpeniu 3 produktov ste dostali iba 2 | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno – pre chýbajúci produkt |
Predávajúci nepriložil faktúru, pokladničný doklad, ani záručný list | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? nie |
Produkt má drobné stopy používania a bol opísaný ako používaný | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? nie |
Podrobné informácie nájdete v Podmienkach používania Allegro Protect.