Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovV rámci služby Allegro Protect môžete získať vrátenie platby až do výšky 4 000 EUR za neúspešný nákup na portáli Allegro. Ak to chcete urobiť, otvorte Diskusiu s predajcom a pokúste sa vyriešiť svoj problém. Ak Diskusia problém nevyrieši a označíte ho ako nevyriešený, môžete podať stručnú online žiadosť.
Vrátenie platby dostanete, ak:
- predajca váš problém s nákupom v Diskusii nevyrieši
- nedostanete produkt, za ktorý ste zaplatili
- prijatý produkt nie je v súlade so zmluvou alebo je poškodený
- dostanete neúplnú objednávku
- vrátite produkt a predajca vám nevráti platbu.
Ak zakúpený produkt nezodpovedá zmluve, je poškodený alebo má chybu a chcete ho reklamovať, pamätajte, že predajca môže očakávať, že mu výrobok pošlete späť, aby si to mohol overiť. Predajca hradí prepravné náklady v prípade uznania reklamácie.
V prípade spotrebiteľského nákupu si podnikateľ vyzdvihne produkt u spotrebiteľa na vlastné náklady. Znáša aj náklady na opravu alebo výmenu produktu vrátane poštových poplatkov, dopravy, práce a materiálu.
Ak pošlete produkt späť na vaše náklady, máte právo požiadať predajcu o vrátenie platby. Viac informácií.
Ak za nákup zaplatíte cez Allegro Finance, budú vám vrátené aj náklady na dopravu.
Kedy nemôžete využívať službu Allegro Protect
- Nedodržiavate pokyny Allegro alebo máte voči portálu Allegro nedoplatky.
- Za položky v rámci služby Allegro Protect dostanete nejaký iný typ kompenzácie (napríklad vrátenie platby od predajcu alebo poisťovateľa vašej kreditnej karty).
- Nákup ste zaplatili v hotovosti pri osobnom odbere u predajcu.
Nižšie sa dozviete, čo je tovar, ktorý nie je v súlade so zmluvou. Táto tabuľka má však ilustračný charakter a popisuje najčastejšie prípady pri žiadosti o vrátenie platby v rámci služby Allegro Protect. Snažíme sa robiť spravodlivé rozhodnutia založené na dôkladnom zvážení každého prípadu.
Príklad | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? |
---|---|
Produkt sa líši od toho, čo bolo opísané v ponuke (napríklad ste dostali prázdnu krabicu alebo iný model telefónu) | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno |
Produkt, ktorý ste dostali, nezodpovedá opisu poskytnutému zo strany predajcu (napríklad je používaný, aj keď bol označený ako úplne nový) | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno |
Produkt je falzifikát | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno |
Produktu chýbajú dôležité časti alebo funkcie, aj keď predajca o nich uviedol informácie v opise ponuky | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno |
Napriek zakúpeniu 3 produktov ste dostali iba 2 | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? áno – pre chýbajúci produkt |
Predávajúci nepriložil faktúru, pokladničný doklad, ani záručný list | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? nie |
Produkt má drobné stopy používania a bol opísaný ako používaný | Môžem požiadať o kompenzáciu v rámci služby Allegro Protect? nie |
Podrobné informácie nájdete v Podmienkach používania Allegro Protect.