Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 8,47 €
- KLINICZNA OBSERWACJA, ZBIGNIEW PRZYROWSKI
od 0 € so
- 8,28 €
- TRUDNOŚCI W PERCEPCJI SENSORYCZNEJ W AUTYZMIE...
od 0 € so
- 9,64 €
- DIAGNOZA I WSPOMAGANIE ROZWOJU... + ARKUSZE
od 0 € so
Opis
WSPÓŁCZESNE MEDIA - STUDIUM PRZYPADKU T.2
IWONA HOFMAN (RED.), DANUTA KĘPA-FIGURA (RED.)
- Wydawca: UMCS
- Rok wydania: 2015
- Oprawa: OPRAWA BROSZUROWA
- Format: 170 x 240 mm
- Ilość stron: 242
- EAN: 9788377846001
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym).
[Kod oferty,165108,9788377846001,2024-01-15 11:09:14]
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Współczesne media medialny obraz świata t2 Studium przypadku Danuta Kępa-Figura, Iwona Hofman. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to