Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Nosič | papierová kniha |
Názov | Wonder Boy: Tony Hsieh, Zappos and the Myth of Happiness in Silicon Valley |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2023 |
Autor | Angel Au-Yeung, David Jeans |
Opis
Wonder Boy
Angel Au-Yeung, David Jeans
- Wydawca: Penguin Books
- Rok wydania: 2023
- Oprawa: Miękka
- Format: 15.0x23.0cm
- Ilość stron: 356
Wonder Boy is a riveting investigation into the turbulent life of Zappos visionary Tony Hsieh, whose radical business strategies revolutionized both the tech world and corporate culture, based on rigorous research and reporting by two seasoned journalists. Tony Hsieh's first successful venture was in middle school, selling personalized buttons. At Harvard, he made a profit compiling and selling study guides. In 1998, Hsieh sold his first company to Microsoft for $265 million. About a decade later, he sold online shoe empire Zappos to Amazon for $1.2 billion. The secret to his success? Making his employees happy. At its peak, Zappos's employee-friendly culture was so famous across the tech industry that it became one of the hardest companies to get hired at, and CEOs from other companies regularly toured the headquarters. But Hsieh's vision for change didn't stop with corporate culture: Hsieh went on to move Zappos headquarters to Las Vegas and personally funded a nine-figure campaign to revitalize the city's historic downtown area. There, he could be found living in an Airstream and chatting up the locals. But Hsieh's forays into community-revival projects spun out of control as his issues with mental health and addiction ramped up, creating the opportunity for more enablers than friends to stand in his mercurial good graces. Drawing on hundreds of interviews with a wide range of people whose lives Hsieh touched, journalists Angel Au-Yeung and David Jeans craft a rich portrait of a man who was plagued by the pressure to succeed but who never lost his generous spirit.
[Stamp,9781911709213,3/6/2024 8:08:03 PM]
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
99,2 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Wonder Boy: Tony Hsieh, Zappos and the Myth of Happiness in Silicon Valley Angel Au-Yeung, David Jeans. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to