Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Výrobca dielov | BFO |
Typ auta | Osobné autá |
Katalógové číslo dielu | Do 2,5L-6,0L |
Opis
Aplikácia:
Väčšie aplikácie HP, ideálne pre všetky 4/6 valcové a 2,5L-6,0L motory
Schopný zvýšiť výkon koňa na 600 koní
pre motory Honda B16/B18, K20, H22, F22
pre Nissan SR20DET, RB20/25,
pre Toyota 1JZ/2JZ, 7MGTE.
Funguje aj v aplikáciách Twin Turbos pre GM pre SBC, pre LSx,
pre motory Ford 4.6, 5.0
Poznámka: je to turbodúchadlo s univerzálnym použitím, takže pri niektorých vozidlách môže byť potrebná úprava.
Pred kúpou sa uistite, že je v aute dostatok miesta na inštaláciu tohto turbodúchadla.
Špecifické pre produkt:
Stránka turbíny:
Príruba prívodu spalín: príruba T3
Výfuková príruba: 4-skrutková
Trim turbíny: 84,2
A/R turbíny: 0,63
Priemer induktora turbíny: 68mm
Priemer snímača turbíny: 62,4 mm
Stránka kompresora:
Kompresor Trim: 56,9
Kompresor A/R: 0,7
Priemer cievky kompresora: 61,5 mm
Priemer prevodníka kompresora: 81,5 mm
Veľkosť kompresného vstupu (vzduchový vstup): 4 palce (103,5 mm)
Veľkosť výstupu kompresora: 2,5 palca (63,6 mm)
Typ ložiska: Plávajúce ložisko / klzné ložisko
Odporové ložisko: 270 stupňov
Typ chladenia: chladenie vodou + olejom
Výkon koňa: až 600 koní
Typ turbodúchadla: Individuálne
Wastegate: No Wastegate
Napájanie/vstup oleja: M10*7/16-24
Vypúšťanie oleja/výstup: 2*M8*1,25
Vstup/výstup vody: M14* 1,5
Maximálny PSI: 22
Príslušenstvo: dostanete presne tak, ako je to znázornené na obrázku vyššie
Veľkosť balenia: 26x25x23 cm
Hmotnosť balenia: 8350g
Materiál výrobku:
1. Kryt turbíny: železný povlak QT450-10
2. Oceľové koleso turbíny: zliatina K418
3. Kryt kompresora: hliník ZL104
4. koleso/lopatky kompresora: hliníkový odliatok
Balíček obsahuje
1 x Turbodúchadlo
2 x prírubové tesnenia
2 x tesnenia prívodu/vypúšťania oleja
Charakteristika:
*Materiál výrobku
1. Puzdro turbíny: Tvárová liatina QT450-10 - odolná voči teplotám do 700℃
2. Oceľové koleso turbíny: zliatina K418 - vysoká oxidačná stabilita a odolnosť až 900℃
3. Kryt kompresora: hliník ZL104 s ľahkou konštrukciou
4. Koleso/lopatky kompresora: liate hliníkové lopatky – vynikajúca vzduchotesnosť a odolnosť proti korózii
*Výkon produktu
1. Ekonomické zvýšenie výkonu turbo o 20-40% pre vaše auto
2. Bohaté skúsenosti s výrobou turbodúchadiel a vlastnou továrňou
3. Rýchly tesniaci krúžok olej a presná vôľa
4. Postavený pre odolnosť a odolnosť
* Výhoda technológie:
1. 100% vyvažovací test podľa TURBOTECHNICS VSR3
2. Testy G3-min-Flow VNT Turbo
3. Pokročilý tester/programátor pohonov
Poznámka:
* Vymeňte, opravte alebo znova pripojte vložku vzduchového filtra podľa pokynov výrobcu, aby ste predišli poškodeniu kolesa kompresora.
* Uistite sa, že odtokové potrubie oleja je nižšie ako samotné turbodúchadlo.
* Benzínové vozidlo musí nainštalovať zariadenie na chladenie vody, aby sa zabránilo prehriatiu.
* Uistite sa, že výstup spalín je dobre utesnený zváraním
* Stupeň modifikácie univerzálneho turbodúchadla závisí od individuálneho vozidla. Odporúča sa profesionálna inštalácia.
* Toto Turbo nie je špecifické pre vozidlo. Pred zadaním objednávky skontrolujte špecifikácie a skontrolujte kompatibilitu.
* Pred namontovaním nového turbodúchadla je potrebné analyzovať a odstrániť príčinu, ktorá viedla k poruche turbodúchadla (napr. nedostatočný prívod oleja, cudzie telesá v sacej oblasti, nefunkčné vetranie kľukovej skrine atď. )!
Tipy pred inštaláciou:
1. Vymeňte vzduchový filter: ak nie je vymenený vzduchový filter, môže dôjsť k poškodeniu kolesa kompresora.
2. Vymeňte motorový olej: Pretože plávajúce ložisko a turbodúchadlo budú poškodené nečistotami v starom oleji.
3. Po veľkej oprave motora nie je možné vymeniť za nové turbodúchadlo, pretože v oleji je po oprave príliš veľa nečistôt, ktoré okamžite poškodia náhradné turbodúchadlo. Spustite staré turbodúchadlo na 7-10 dní a potom vymeňte turbodúchadlo za nový a nový motorový olej.
Otázky a odpovede
Otázka: Obsahuje to všetko, čo potrebujete na inštaláciu?
Odpoveď: je to len turbodúchadlo a tesnenia. Budete potrebovať prívodné a odvodné potrubia oleja, kolektor turbodúchadla, regulátor preplňovania (ak chcete dosiahnuť vyššie preplňovanie ako tlak vypúšťacieho ventilu), naladiť ECU, potrubie a medzichladič. Pravdepodobne mi chýba ešte niekoľko ďalších vecí, ale to je väčšina hlavných komponentov, ktoré budete potrebovať
Otázka: Aký je závit a zdvih prívodu oleja a aké sú priemery výstupu/vstupu na studenej strane pre verziu gt35? Aká je veľkosť vstupu na studenej strane ?
Odpoveď: veľkosť závitu prívodu oleja: armatúra 16/7-18; veľkosť prívodu studenej strany: M14X1,5
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Univerzálne turbodúchadlo pre GT3582 GT30 3,0L-6,0. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to