Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Výrobca dielov | BFO |
Typ auta | Osobné autá |
Katalógové číslo dielu | Dla Nissan SR20DET |
Opis
Aplikácia:
Väčšie aplikácie HP, ideálne pre všetky 4/6 valcové a 2,5L-6,0L motory
Schopný zvýšiť výkon koňa na 600 koní
pre motory Honda B16/B18, K20, H22, F22
pre Nissan SR20DET, RB20/25,
pre Toyota 1JZ/2JZ, 7MGTE.
Funguje aj v aplikáciách Twin Turbos pre GM pre SBC, pre LSx,
pre motory Ford 4.6, 5.0
Poznámka: je to turbodúchadlo s univerzálnym použitím, takže pri niektorých vozidlách môže byť potrebná úprava.
Pred kúpou sa uistite, že je v aute dostatok miesta na inštaláciu tohto turbodúchadla.
Špecifické pre produkt:
Stránka turbíny:
Príruba prívodu spalín: príruba T3
Výfuková príruba: 4-skrutková
Trim turbíny: 84,2
A/R turbíny: 0,63
Priemer induktora turbíny: 68mm
Priemer snímača turbíny: 62,4 mm
Stránka kompresora:
Kompresor Trim: 56,9
Kompresor A/R: 0,7
Priemer cievky kompresora: 61,5 mm
Priemer prevodníka kompresora: 81,5 mm
Veľkosť kompresného vstupu (vzduchový vstup): 4 palce (103,5 mm)
Veľkosť výstupu kompresora: 2,5 palca (63,6 mm)
Typ ložiska: Plávajúce ložisko / klzné ložisko
Odporové ložisko: 270 stupňov
Typ chladenia: chladenie vodou + olejom
Výkon koňa: až 600 koní
Typ turbodúchadla: Individuálne
Wastegate: Bez Wastegate
Napájanie/vstup oleja: M10*7/16-24
Vypúšťanie oleja/výstup: 2*M8*1,25
Vstup/výstup vody: M14* 1,5
Maximálny PSI: 22
Príslušenstvo: dostanete presne tak, ako je to znázornené na obrázku vyššie
Veľkosť balenia: 26x25x23 cm
Hmotnosť balenia: 8350g
Materiál výrobku:
1. Kryt turbíny: železný povlak QT450-10
2. Oceľové koleso turbíny: zliatina K418
3. Kryt kompresora: hliník ZL104
4. koleso/lopatky kompresora: hliníkový odliatok
Balíček obsahuje
1 x Turbodúchadlo
2 x prírubové tesnenia
2 x tesnenia prívodu/vypúšťania oleja
Charakteristika:
*Materiál výrobku
1. Puzdro turbíny: Tvárová liatina QT450-10 - odolná voči teplotám do 700℃
2. Oceľové koleso turbíny: zliatina K418 - vysoká oxidačná stabilita a odolnosť až 900℃
3. Kryt kompresora: hliník ZL104 s ľahkou konštrukciou
4. Koleso/lopatky kompresora: liate hliníkové lopatky – vynikajúca vzduchotesnosť a odolnosť proti korózii
*Výkon produktu
1. Ekonomické zvýšenie výkonu turbo o 20-40% pre vaše auto
2. Bohaté skúsenosti s výrobou turbodúchadiel a vlastnou továrňou
3. Rýchly tesniaci krúžok olej a presná vôľa
4. Postavený pre odolnosť a odolnosť
* Výhoda technológie:
1. 100% vyvažovací test podľa TURBOTECHNICS VSR3
2. Testy G3-min-Flow VNT Turbo
3. Pokročilý tester/programátor pohonov
Poznámka:
* Vymeňte, opravte alebo znova pripojte vložku vzduchového filtra podľa pokynov výrobcu, aby ste predišli poškodeniu kolesa kompresora.
* Uistite sa, že odtokové potrubie oleja je nižšie ako samotné turbodúchadlo.
* Benzínové vozidlo musí nainštalovať zariadenie na chladenie vody, aby sa zabránilo prehriatiu.
* Uistite sa, že výstup spalín je dobre utesnený zváraním
* Stupeň modifikácie univerzálneho turbodúchadla závisí od individuálneho vozidla. Odporúča sa profesionálna inštalácia.
* Toto Turbo nie je špecifické pre vozidlo. Pred zadaním objednávky skontrolujte špecifikácie a skontrolujte kompatibilitu.
* Pred namontovaním nového turbodúchadla je potrebné analyzovať a odstrániť príčinu, ktorá viedla k poruche turbodúchadla (napr. nedostatočný prívod oleja, cudzie telesá v sacej oblasti, nefunkčné vetranie kľukovej skrine atď. )!
Tipy pred inštaláciou:
1. Vymeňte vzduchový filter: ak nie je vymenený vzduchový filter, môže dôjsť k poškodeniu kolesa kompresora.
2. Vymeňte motorový olej: Pretože plávajúce ložisko a turbodúchadlo budú poškodené nečistotami v starom oleji.
3. Po veľkej oprave motora nie je možné vymeniť za nové turbodúchadlo, pretože v oleji je po oprave príliš veľa nečistôt, ktoré okamžite poškodia náhradné turbodúchadlo. Spustite staré turbodúchadlo na 7-10 dní a potom vymeňte turbodúchadlo za nový a nový motorový olej.
Otázky a odpovede
Otázka: Obsahuje to všetko, čo potrebujete na inštaláciu?
Odpoveď: je to len turbodúchadlo a tesnenia. Budete potrebovať prívodné a odvodné potrubia oleja, kolektor turbodúchadla, regulátor preplňovania (ak chcete dosiahnuť vyššie preplňovanie ako tlak vypúšťacieho ventilu), naladiť ECU, potrubie a medzichladič. Pravdepodobne mi chýba ešte niekoľko ďalších vecí, ale to je väčšina hlavných komponentov, ktoré budete potrebovať
Otázka: Aký je závit a zdvih prívodu oleja a aké sú priemery výstupu/vstupu na studenej strane pre verziu gt35? Aká je veľkosť vstupu na studenej strane ?
Odpoveď: veľkosť závitu prívodu oleja: armatúry 16/7-18; veľkosť prívodu studenej strany: M14X1,5
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Turbolader pre GT3582 GT30 3,0-6,0 L univerzálny. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to