Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovObjednajte v jednej zásielke
- 100,32 €
- A Short Reference Grammar of Iraqi Arabic Erwin Wallace M.
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | The Presidency in the Era of 24-Hour News |
Autor | Cohen Jeffrey E. |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2008 |
Opis
The Presidency in the Era of 24-Hour News
- Autor: Cohen, Jeffrey E.
- Wydawnictwo: Princeton University Press
- Data wydania: 2008-03-23
- Liczba stron: 288
- Wymiary: 15.6 x 1.6 x 23.4
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9780691137179
The Presidency in the Era of 24-Hour News examines how changes in the news media since the golden age of television--when three major networks held a near monopoly on the news people saw in the United States--have altered the way presidents communicate with the public and garner popular support. How did Bill Clinton manage to maintain high approval ratings during the Monica Lewinsky scandal? Why has the Iraq war mired George Bush in the lowest approval ratings of his presidency? Jeffrey Cohen reveals how the decline of government regulation and the growth of Internet and cable news outlets have made news organizations more competitive, resulting in decreased coverage of the president in the traditional news media and an increasingly negative tone in the coverage that does occur. He traces the dwindling of public trust in the news and shows how people pay less attention to it than they once did. Cohen argues that the news media's influence over public opinion has decreased considerably as a result, and so has the president's ability to influence the public through the news media. This has prompted a sea change in presidential leadership style. Engaging the public less to mobilize broad support, presidents increasingly cultivate special-interest groups that often already back the White House's agenda. This book carries far-reaching implications for the future of presidential governance and American democracy in the era of new media.
Used Book in Good Condition
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu The Presidency in the Era of 24-Hour News Cohen Jeffrey E.. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to