Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovObjednajte v jednej zásielke
- 45,92 €
- Save me an orange Grace, Hayley
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | THE NEW MONUMENTS AND THE END OF MAN : U.S. SCULPTURE BETWEEN WAR AND PEACE, 1945-1975 |
Autor | Robert Slifkin |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | tvrdý |
Rok vydania | 2019 |
Nakladateľstvo | Princeton University Press |
Počet strán | 248 |
Opis
The New Monuments and the End of Man: U.S. Sculpture between War and Peace, 1945–1975
- Autor: Slifkin, Robert
- Wydawnictwo: Princeton University Press
- Data wydania: 2019-11-05
- Liczba stron: 248
- Wymiary: 19.1 x 2.5 x 25.4
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9780691192529
How leading American artists reflected on the fate of humanity in the nuclear era through monumental sculpture In the wake of the atomic bombings of Japan in 1945, artists in the United States began to question what it meant to create a work of art in a world where humanity could be rendered extinct by its own hand. The New Monuments and the End of Man examines how some of the most important artists of postwar America revived the neglected tradition of the sculptural monument as a way to grapple with the cultural and existential anxieties surrounding the threat of nuclear annihilation. Robert Slifkin looks at such iconic works as the industrially evocative welded steel sculptures of David Smith, the austere structures of Donald Judd, and the desolate yet picturesque earthworks of Robert Smithson. Transforming how we understand this crucial moment in American art, he traces the intersections of postwar sculptural practice with cybernetic theory, science-fiction cinema and literature, and the political debates surrounding nuclear warfare. Slifkin identifies previously unrecognized affinities of the sculpture of the 1940s and 1950s with the minimalism and land art of the 1960s and 1970s, and acknowledges the important contributions of postwar artists who have been marginalized until now, such as Raoul Hague, Peter Grippe, and Robert Mallary. Strikingly illustrated throughout, The New Monuments and the End of Man spans the decades from Hiroshima to the Fall of Saigon, when the atomic bomb cast its shadow over American art.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu THE NEW MONUMENTS AND THE END OF MAN : US SCULPTURE BETWEEN WAR AND PEACE, 1945-1975 Robert Slifkin. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to