Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | The Business of New Process Diffusion: Management of the Early Float Glass Start ups (Routledge Focus on Business and Management) |
Autor | Thomas, Brychan Celfyn |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2024 |
Nakladateľstvo | Routledge |
Opis
The Business of New Process Diffusion: Management of the Early Float Glass Start-ups (Routledge Focus on Business and Management)
- Autor: Thomas, Brychan Celfyn
- Wydawnictwo: Routledge
- Data wydania: 2024-06-25
- Liczba stron: 80
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781032653228
The Business of New Process Diffusion explores entrepreneurship, innovation and process diffusion through the example of the development of float glass. The significance of the glass industry as a vehicle for studying innovation activities has been recognised for some time. By using it as an example to draw out the key themes of innovation and diffusion theory, this book uses its specific industrial history to form an illuminating case study. Little has been written in terms of the management of the early float glass start-ups, resulting in a gap in the literature. This book seeks to remedy this by recounting developments through the lens of one of the leading glass technologists involved in the process at the time, using historical and archival material, and artefacts from the period. It illustrates the business origins of the process and its invention, progressing to innovation, competition in the market, first successful production, licensing and patents, and the management of the start-ups leading to market leadership: all significant to the study of technology, entrepreneurship and innovation. This short-form volume provides a concise but rich resource for researchers and students of the theory and practice of innovation, new process diffusion and start-up management.
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu The Business of New Process Diffusion: Management of the Early Float Glass Start ups (Routledge Focus on Business and Management) Thomas, Brychan Celfyn. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to