Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Hmotnosť (s balením) | 0.728 kg |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Nosič | papierová kniha |
Rok vydania | 2024 |
Názov | Temporary Monuments: Art, Land, and Americas Racial Enterprise |
Autor | Rebecca Zorach |
Opis
Temporary Monuments: Art, Land, and America's Racial Enterprise
- Autor: Zorach, Rebecca
- Wydawnictwo: University of Chicago Press
- Data wydania: 2024-03-07
- Liczba stron: 304
- Wymiary: 17.8 x 2.3 x 25.4
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9780226831015
How art played a central role in the design of America’s racial enterprise—and how contemporary artists resist it. Art has long played a key role in constructing how people understand and imagine America. Starting with contemporary controversies over public monuments in the United States, Rebecca Zorach carefully examines the place of art in the occupation of land and the upholding of White power in the US, arguing that it has been central to the design of America’s racial enterprise. Confronting closely held assumptions of art history, Zorach looks to the intersections of art, nature, race, and place, working through a series of symbolic spaces—the museum, the wild, islands, gardens, home, and walls and borders—to open and extend conversations on the political implications of art and design. Against the backdrop of central moments in American art, from the founding of early museums to the ascendancy of abstract expressionism, Zorach shows how contemporary artists—including Dawoud Bey, Theaster Gates, Maria Gaspar, Kerry James Marshall, Alan Michelson, Dylan Miner, Postcommodity, Cauleen Smith, and Amanda Williams—have mined the relationship between environment and social justice, creating works that investigate and interrupt White supremacist, carceral, and environmentally toxic worlds. The book also draws on poetry, creative nonfiction, hip-hop videos, and Disney films to illuminate crucial topics in art history, from the racial politics of abstraction to the origins of museums and the formation of canons.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Temporary Monuments: Art, Land, and Americas Racial Enterprise Rebecca Zorach. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to