Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration |
Autor | Lisa Stoll |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2021 |
Opis
Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration
Stoll Lisa
- Wydawca: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
- Data wydania: 2021
- ISBN: 9783658358938
- Liczba stron: 140
- Format: 210 x 148
- Rodzaj oprawy:Paperback / softback
Opis produktu:
The exploration of inspiration from a scientific perspective is not easy. Marketing scholars have also become interested in the topic and started to uncover customers inspiration in the marketing domain. First, customer inspiration is defined and conceptualized within the marketing domain.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Providing a New Perspective on Understanding and Measuring of Customer Inspiration Lisa Stoll. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to