Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 24,02 €
- Kill Switch: 3 Penelope Douglas ENG BOOK
- za 0 € so
- 6,93 €
- Sick Boys (Dark Bully RH Romance) BOOK KSIĄŻKA
- od 0 € so
- 6,65 €
- The War of Two Queens Jennifer L. Armentrout
- od 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing |
Autor | Monika Gupta |
Nosič | papierová kniha |
Nakladateľstvo | IGI Global |
Rok vydania | 2022 |
Počet strán | 298 |
Obal knihy | tvrdý |
Opis
Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Market
Szczegóły produktu
- EAN : 9781668458976
- Wydawca : IGI Global
- Język : angielski
- Okładka : twarda
- Ilość stron : 298
- Autorzy : Monika Gupta
- Wymiary : Height: 11 inches, Length: 8.5 inches, Weight: 2.29060290218 pounds, Width: 0.75 inches
- Data publikacji : 2022
OPIS
Emotional impulses heavily influence the behavior of customers. Sensory marketing establishes an emotional connection between the company and the customers, thus yielding a positive response towards the brand. It has a strong influence not only on the perceptions but also on the choices of the customers. It assists the organizations in delivering a unique multisensory experience and capitalizes on new marketing opportunities. Therefore, businesses should carefully formulate sensory marketing strategies revolving around the details of offered product mix, prospective modes of communication, as well as point-of-sale actions. Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing provides strategies for approaching customers through their senses to better formulate effective sensory tactics. It strengthens the research in communicating brand image, enhancing brand recognition, generating brand loyalty, and increasing brand appeal through sensory marketing. Covering topics such as customer engagement, brand experience, and service quality, this premier reference source is an indispensable resource for business leaders and executives, marketing professionals, brand specialists, students and faculty of higher education, librarians, researchers, and academicians.
Stan: Bardzo dobry, oryginalnie zafoliowana
Kod produktu: MK3-5989-MA
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
99 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding and Sensory Marketing Monika Gupta. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to