Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Profit Beyond Measure |
Autor | H. Thomas Johnson |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2008 |
Opis
Profit Beyond Measure
Johnson Thomas H.
- Rok wydania: 2008
- Ilość stron: 280
- Język: angielski
Waste has plagued almost every industrial-age firm for the past century. In this powerfully argued alternative to conventional cost management thinking, experts H. Thomas Johnson and Anders Bröms assert that any company can avoid the waste that is generated through excessive operating costs in the short run and excessive losses from market instability in the long run. To gain more secure levels of profitability, management must simply change how it thinks about work and how it organizes work. Profit Beyond Measure details how two extremely profitable manufacturers, Toyota and the Swedish truck maker Scania, have rejected the traditional mechanistic mindset of managing by results that generates waste. Johnson and Bröms explain how Toyota and Scania achieve their legendary cost advantage through a revolutionary concept they call managing by means (MBM). Instead of being driven to meet preconceived accounting targets, the production systems of Toyota and Scania are governed by the three precepts that guide all living systems: self-organization, interdependence, and diversity. Amid a wealth of new insights into Toyota's vaunted system, Johnson and Bröms introduce the tools of MBM to show how design, production, and profitability analysis are done to customer order. They demonstrate that by following the principles that emulate life systems, even a lean and profitable company can organize work to greatly lessen its long-term earnings instability and sharply reduce its short-run operating costs. Scania has achieved sixty-five years of financial stability and longevity in the face of fierce competition. Toyota has amassed a market value since 1988 that has rivaled -- or sometimes surpassed -- the American "Big Three" automakers combined. The principles that Johnson and Bröms set forth in Profit Beyond Measure can guarantee the same richer, longer life to any company that applies them.
[Stamp,9781439124628,3/10/2023 3:24:11 AM]
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
100 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Profit Beyond Measure H. Thomas Johnson. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to