Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 41,58 €
- A Dictionary of Color Combinations vol.1
za 0 € so
- 20,50 €
- Animal Friends of Pica Pau 3: Gather All 20
od 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Hmotnosť (s balením) | 0.31 kg |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Nosič | papierová kniha |
Rok vydania | 2016 |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Popular Music as Promotion: Music and Branding in the Digital Age |
Opis
Popular Music as Promotion: Music and Branding in the Digital Age
Meier Leslie M.
- Wydawca: John Wiley and Sons Ltd
- Data wydania: 2016
- ISBN: 9780745692227
- Liczba stron: 216
- Format: 154 x 228 x 17
- Rodzaj oprawy:Paperback / softback
Opis produktu:
Business-as-usual has been transformed across the music industries in the post-CD age. Against widespread hype about the purported decline of the major music labels, this book provides a critique of the ways these companies have successfully adapted to digital challenges and what is at stake for music makers and for culture.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Popular Music as Promotion: Music and Branding in the Digital Age Meier Leslie. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to