Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 2,29 €
- Flagi świata. Mapa z naklejkami
od 0 € so
- 6,39 €
- Człowiek w poszukiwaniu sensu
od 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Playing to Win: How Strategy Really Works (2013) |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | tvrdý |
Rok vydania | 2013 |
Autor | A.G. Lafley, Roger L. Martin |
Opis
Playing to Win (książka)
- Autor: Lafley A.G., Martin Roger
- Wydawnictwo: Harvard Business Review
- Rok wydania: 2013
- Oprawa: twarda
- Liczba stron: 272
- Format: 16.0x24.0cm
- Numer ISBN: 9781422187395
- Kod paskowy (EAN): 9781422187395
Książka "Playing to Win" - opis
This is A.G. Lafley's guidebook. Shouldn't it be yours as well? Winning CEO A.G. Lafley is now back at the helm of consumer goods giant Procter & Gamble. If you want to know the strategy he'll use to restore P&G to its former dominance--read this book. "Playing to Win," a noted "Wall Street Journal" and "Washington Post" bestseller, outlines the strategic approach Lafley, in close partnership with strategic adviser Roger Martin, used to double P&G's sales, quadruple its profits, and increase its market value by more than $100 billion when Lafley was first CEO (he led the company from 2000 to 2009). The book shows leaders in any type of organization how to guide everyday actions with larger strategic goals built around the clear, essential elements that determine business success--where to play and how to win. The stories of how P&G repeatedly won by applying this method to iconic brands such as Olay, Bounty, Gillette, Swiffer, and Febreze clearly illustrate how deciding on a strategic approach--and then making the right choices to support it--makes the difference between just playing the game and actually winning. Let this book serve as your playbook for winning.
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Odhadovaný čas doručenia na základe predchádzajúcich doručení od tohto predajcu.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
99,6 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Playing to Win: How Strategy Really Works (2013) A.G. Lafley, Roger L. Martin. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to