Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 392,63 €
- Piko 50661 Vláčik Parná lokomotíva Tkt1 PKP III
- za 0 € so
- 232,80 €
- Piko 51604 Vláčikodráha Elektrická lokomotíva ET21-92
- za 0 € so
- 303,29 €
- Piko 51392 Vláčikodráha Elektra 340 CD Cargo
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Vek dieťaťa | 14 rokov + |
Značka | Piko |
Hrdina | žiadny |
Mierka | 1:87 |
Pohlavie | chlapci, dievčatá |
Materiál | kov, plast |
Opis
Elektrická lokomotíva lanovky PIKO na stupnici H0 (1:87)
Plný názov produktu: Piko 59593 Lokomotíva EU46-510, PKP Cargo, ep. VI
____________________
Elektrická lokomotíva triedy 193 EU46 Vectron PKP Cargo.
Najlepšia schéma lakovania a tlače so štyrmi zberačmi, kovový rám tlakovo liaty, čiastočne pripevnené rukoväte, Zmena LED svetla na bielu-červenú, motor s dvoma zotrvačníkmi, veľká ťažná sila vďaka 2 samolepiacim pneumatikám, Digitálne rozhranie PluX22, zvuk je možné dodatočne vybaviť; puzdro je pripravené na montáž reproduktorov
____________________
Lokomotíva prispôsobená pre súpravy PIKO
Lokomotíva je prispôsobená na použitie na tratiach PIKO založených na tratiach série A-Glais. Lokomotíva bude jazdiť na jednosmernom napájaní z napájacích zdrojov PIKO. V prípade záujmu o použitie lokomotívy v súpravách iných výrobcov je potrebné túto možnosť vopred skontrolovať. Výrobca PIKO nezabezpečuje prevádzku lokomotívy v iných súpravách.
____________________
Historický náčrt lokomotívy:
Siemens predstavil viacsystémovú elektrickú energiu dňa 29. júna 2010 vo Wegberg-Wildenrath. Na železničnom veľtrhu InnoTrans 2010 bola predstavená lokomotíva spalinowa.KonstrukcjaStylistyka Vonkajšia lokomotíva Vectron je len mierne odlišná od elektrární Eurosprinter. Vnútorná konštrukcia bola skonštruovaná úplne inak. Strojovňa má na rozdiel od Traxxu jednoduchú stredovú chodbu a všetky prvky majú po stranách svoje pevné miesto. Osi lokomotívy sú poháňané ozubenými kolesami. Služobná hmotnosť štvornápravového elektrovozu je 80-90 ton. Lokomotíva môže byť vybavená všetkými systémami riadenia železničnej dopravy a riadiacim systémom ETCS. Navrhované sú tieto varianty:• Viacsystémový rušeň s výkonom 6 400 kW a maximálnou rýchlosťou 200 km/h.• Striedavý rušeň s výkonom 6 400 kW a maximálnou rýchlosťou 160 alebo 200 km/h. • Jednosmerný rušeň s výkonom 5 200 kW a rýchlosťou maximálnou rýchlosťou 160 alebo 200 km/h.• Striedavý rušeň s výkonom 5 600 kW a maximálnou rýchlosťou 160 km/h Elektrické lokomotívy sú spravidla konštruované na max. rýchlosť až 160 km/h. Elektrické lokomotívy je možné prispôsobiť bez väčších úprav na maximálnu rýchlosť 200 km/h. Do elektrických lokomotív možno namontovať dodatočný dieselový motor s výkonom 180 kW, určený na manévrovanie na neelektrifikovaných vlečkách. Spaľovacie lokomotívy sú prispôsobené na maximálnu rýchlosť 160 km/h. Krabica lokomotívy je dlhšia ako elektrická lokomotíva. Spaľovací motor má dva bočné koridory a šestnásťvalcový motor V-MTU v súlade s emisnými úrovňami normy EÚ IIIB.
Dňa 29. januára 2016 podpísal nákladný dopravca Lokomotion GmbH zmluvu so spoločnosťou Siemens na dodávku 8 viacsystémových elektrických vozidiel Vectron určených na pohraničný styk medzi Nemeckom, Rakúskom a Talianskom. Elektrovoz je vybavený Európskym systémom riadenia vlakov.
____________________
Obsah sady:
- 1x lokomotíva PKP, EU46-510
- návod so sadou dielov
____________________
Vlastnosti produktu:
- Mierka: 1:87 (H0)
- Obdobie: VI
- Materiál: Kovové telo + ostatné plastové prvky
- Dopravca: PKP (Poľsko)
- Typ a bočné číslo lokomotívy: Typ EU46-510, EU46-510
- Dĺžka modelu: 218 mm
- Minimálny polomer otáčania: 358 mm
- Napájanie: jednosmerný prúd 12V
- Digitálne rozhranie: NEM 658 PluX22
- Počet trakčných pneumatík: 2
- Spojka: hriadeľ NEM + krátky spojkový článok
- Osvetlenie: vonkajšie svetlomety 3 biela predná časť, 2 červená zadná časť v smere jazdy
- Odporúčaný vek užívateľa: 12+
- Výrobca: PIKO (Nemecko)
- Kód výrobcu: 59593
Fotografie zobrazujú vzorovú lokomotívu a balenie súpravy.
_________ O výrobcovi: PIKO _________
PIKO je nemecký výrobca elektrických železníc, spoločnosť založená v roku 1949. Je to jedna z najpopulárnejších značiek, ktoré vyrábajú fronty v Európe. Ponuka PIKO sa vyznačuje dobrou kvalitou spracovania dielov a zároveň, ako na modelársky výrobok, prijateľnou cenou. V súčasnosti je PIKO vedúcou spoločnosťou, ktorá navrhuje a vyrába železničné modely poľských železničných koľajových vozidiel, medzi inými aj PKP.
Toto označenie odlišuje najlepšie obchody na portáli Allegro. Pri nákupe od Super predajcu máte zaručený vynikajúci zákaznícky servis a skvelé nákupy.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
99,9 %
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Piko 59593 Vláčikodráha Lokomotíva EU46-510 PKP Cargo. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to