Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Participatory Design Thinking in Urban Design Education |
Autor | Odhiambo Onyango, John |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2024 |
Nakladateľstvo | Actar |
Opis
Participatory Design Thinking in Urban Design Education
- Autor: Odhiambo Onyango, John
- Wydawnictwo: Actar
- Data wydania: 2024-02-20
- Liczba stron: 164
- Wymiary: 17.1 x 2.5 x 23.5
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781638400714
This book provides literature of the social movements that led to the rise of alternative design methods. It also critically examines the methodologies used and how they contribute to best practice in place-making; and it suggests universal application that may be incorporated in the use of the urban design laboratory model as a tool for educating future architecture urban designers. Since the Boyer of 1996 of ‘Building Communities: A New future for Architectural Education and Practice’ there has been some movements in architectural and design schools and practitioners exploring ways to inculcate a concern for larger social issues in the design process. Several alternative approaches to the education, practice of architecture and urban design have emerged rooted in the Social Architecture based on four groups of participants; the private visionary; the public professional with a vision; the professional based at non-profit organizations and the activist university. The urban laboratory model is one such model housed in the activist university. One of the arguments for this methodology is that it would lead to a better place-making process.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Participatory Design Thinking in Urban Design Education Odhiambo Onyango, John. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to