Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovStav: Nové
PALIVOVÝ FILTER FILTRON VW NEW BEETLE (9C1, 1C1)
Za posledných 30 dní si tento produkt od viacerých predajcov kúpili 32 osoby
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Výrobca dielov | Filtron |
Druh palivového filtra | palivový |
Typ motora | benzín |
Katalógové číslo dielu | PP 836/3 |
Typ auta | Nákladné dodávky, Osobné autá |
Katalógové číslo náhradného dielu | CoopersFiaam FT5739, CoopersFiaam FT5784, FEBI BILSTEIN 30754, FEBI BILSTEIN 38483, FRAM G10146, FRAM G9791, JPN 30F9031-JPN, VAICO V10-0254, VAICO V10-0660, VAICO V10-0661, WILMINK GROUP WG1019132, WILMINK GROUP WG1214919, WILMINK GROUP WG1439585, WILMINK GROUP WG1441269, WILMINK GROUP WG1748063, WILMINK GROUP WG1792736, WILMINK GROUP WG2223612, WILMINK GROUP WG2223614, WILMINK GROUP WG2280002, WILMINK GROUP WG2284795 |
Opis
PALIVOVÝ FILTER FILTRON VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) - PP 836/3 FIL
K vášmu modelu auta môže byť niekoľko verzií danej položky. Pre správne nastavenie je vhodné overiť za číslom Vin vozidla.
Vitajte na zakúpenie palivového filtra značky Filtron
Palivové filtre zachytávajú nečistoty nachádzajúce sa v benzíne, nafte a dokonca sa používajú v systémoch LPG, čím účinne chránia presné komponenty palivového systému spaľovacích motorov pred rýchlym opotrebovaním. Tieto palivá obsahujú nečistoty z výrobného a distribučného procesu. Prach, hrdza z vnútorných stien nádrží, voda a mikroorganizmy v nej žijúce môžu viesť k rýchlemu opotrebovaniu vstrekovačov, čerpadiel alebo ventilov regulátorov tlaku, ktoré sa nachádzajú v moderných motoroch. Preto sa v každom palivovom systéme nachádzajú filtre, ktoré sú optimálne prispôsobené požiadavkám motora, kvalite paliva a predpokladaným prevádzkovým podmienkam. Požiadavky na filtre sú veľmi vysoké. V moderných motoroch je potrebné zachytávať nečistoty s veľkosťou 3 ÷ 5 µm s účinnosťou viac ako 90%. Na splnenie požiadaviek sa v mnohých prípadoch do palivového systému umiestni viac ako jeden filter. Pritom na rozdiel od filtrácie oleja nie sú pri filtrácii paliva žiadne ventily typu by-pass, ktoré by dráždili prietok paliva, keď sú filtre už upchaté, pretože platí pravidlo, že do spaľovacej komory sa dostáva len čisté palivo. Takže je lepšie, keď sa motor zastaví kvôli nedostatku paliva (upchatých filtrov), ako by mal pracovať poháňaný neupraveným palivom.
#CODE#071724#
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.