Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 23,30 €
- Cry Baby Coloring Book Melanie Martinez
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Hmotnosť (s balením) | 0.356 kg |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Nosič | papierová kniha |
Rok vydania | 2023 |
Názov | Organic Social Media: How to Build Flourishing Online Communities |
Autor | Jenny Li (Director of Social Media Strategy) Fowler |
Opis
Organic Social Media: How to Build Flourishing Online Communities
- Autor: Fowler, Jenny Li
- Wydawnictwo: Kogan Page
- Rok wydania: 2023
- Liczba stron: 232
- Wymiary: 23.5 x 15.5 x 1.3
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781398612976
Organizations and institutions focused on community building have a built-in group of ambassadors who embrace their message and vision. Social media managers have a unique opportunity to lean into this loyalty by creating a social presence informed by this digital engagement. In Organic Social Media, Jenny Li Fowler outlines the important steps that social media managers need to take to enhance an organization's broader growth objectives. Fowler breaks down the important questions to help readers determine the best platforms to invest in, how they can streamline the approval process and other essential strategic steps to create an organic following on social platforms. Organic Social Media explains how to elevate the key growth objectives of a brand by creating or recreating its online presence. Early chapters walk readers through the planning phase, the process of strategic goal setting, platform selection, resource management and content discovery. Later chapters focus on executing these established plans and offer a strategic way to build a content calendar and track the success of social. With this book, social media managers will future-proof the online presence of any organization.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Organic Social Media: How to Build Flourishing Online Communities Jenny Li (Director of Social Media Strategy) Fowler. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to