Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPlatnosť hľadanej ponuky vypršala – čo tak skúsiť podobný produkt?
- 179,89 €
- The Book of Printed Fabrics.
- za 0 € so
- 177,00 €
- Incerto Taleb Nassim Nicholas
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Nosič | papierová kniha |
Rok vydania | 2024 |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | National Identity and the British Musical: From Blood Brothers to Cinderella |
Autor | Barnes, Grace |
Nakladateľstvo | Methuen Drama |
Opis
National Identity and the British Musical: From Blood Brothers to Cinderella
- Autor: Barnes, Grace
- Wydawnictwo: Methuen Drama
- Data wydania: 2024-02-22
- Liczba stron: 268
- Wymiary: 14 x 1.4 x 21.6
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781350243576
National Identity and the British Musical: From Blood Brothers to Cinderella examines the myths associated with national identity which are reproduced by the British musical and asks why the genre continues to uphold, instead of challenging, outdated ideals. All too often, UK musicals reinforce national identity clichés and caricatures, conflate ‘England’ with ‘Britain’ and depict a mono-cultural nation viewed through a nostalgic lens. Through case studies and analysis of British musicals such as Blood Brothers, Six, Half a Sixpence and Billy Elliot, this book examines the place of the British musical within a text-based theatrical heritage and asks what, or whose, Britain is being represented by home grown musicals. The sheer number of people engaging with shows bestows enormous power upon the genre and yet critics display a reluctance to analyse the cultural meanings produced by new work, or to hold work to account for production teams and narratives which continue to shun diversity and inclusive practices. The question this book poses is: what kind of industry do we want to see in Britain in the next ten years? And what kind of show do we want representing the nation in the future?
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.