Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Nevystavujem faktúry |
Výrobca dielov | Apec Braking |
Typ auta | 4x4/SUV |
Katalógové číslo dielu | GS19284 |
Stav balenia | originálne |
Opis
Preplňované viacstupňové zariadenie na výrobu pary s tepelnou nádržou využíva výkon viac ako 1 prúdu prehriatej pary na prehriatie vody z nasýtenej pary na jednu molekulu vody.
Vodič sa zameriava na prúd a výkon, efektívny výkon motora a životnosť batérie.
Odoláva vysokému prúdovému preťaženiu, maximálnemu prúdu až 30A.
Tento pohon má tiež funkciu brzdenia, môžete rýchlo zastaviť motor, brzdiť rýchlo, brzdiť zrejmé, ľahko implementovateľné túto funkciu.
Pohon využíva kompletný systém ovládača dvoch polomostí a komponenty MOSFET s nízkym odporom N-kanálu.
Kompletný dvojposchodový systém ovládača spoľahlivý jazdný režim, strata prepínania MOSFET na minimum. Zlepšiť spotrebu energie.
Čip vodiča MOSFET je vybavený hardvérovou funkciou brzdy a výkonovou spätnou výbavou.
N-kanálový MOSFET IRF3205 MOSFET, použite dva špecializované systémy polopremostenia na hornom potrubí pomocou kondenzátora boostrap, takže potrubie má dostatok hnacieho napätia kanála MOSFET sa dá rýchlo otvoriť, zlepšiť zakrivenie zrýchlenia motora, ale aj rýchlo pre brzdu motora. Vďaka tomu môže vozík rýchlo naštartovať, môže rýchlo zabiť auto.
Vodič môže pracovať na 0-99% prevádzkovom cykle modulácie PWM, hnacie napätie motora je možné získať dostatočne.
. Modul riadiacej jednotky motora 10A IRF3205 MOSFET
. Modul riadiacej jednotky motora 10A IRF3205 MOSFET
25,5 * 11 * 7 cm / 10,04 * 4,33 * 2,76 palca
Stav: 100% úplne nový
Motor vpred: DIR1 PWMPWM
Obrátenie motora: DIR Ź0 PWM ZPWM
Parkovacia brzda: DIR X PWM 0 (X je ľubovoľný stav)
Motor a napájacie prípojky
POWER pripojený k kladnému napájaciemu zdroju, napájací zdroj GND je záporný. Pripojené dva motory MOTOR1, MOTOR2
Menovité napätie: 3v-36v (možno prispôsobiť užívateľovi)
Menovitý prúd: 10A
Špičkový prúd: 30A
Veľkosť: Približne.108*58mm/4.3*2.3in (L*W)
. Modul riadiacej jednotky motora 10A IRF3205 MOSFET
. Modul riadiacej jednotky motora 10A IRF3205 MOSFET
Zoznam balíkov:
1*Doska modulu ovládača duálneho motora H-Bridge DC MOSFET IRF3200 3-36V 10A
. Modul riadiacej jednotky motora 10A IRF3205 MOSFET
. Modul riadiacej jednotky motora 10A IRF3205 MOSFET
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Mosfet Apec Braking GS19284. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to