Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 2,32 €
- O utajnianiu mowy bez tajemnic - J Peciak
od 0 € so
- 2,32 €
- 225 doświadczeń chemicznych - Kurt Waselowsky
od 0 € so
- 2,32 €
- Fizyka i astronomia dla gimnazjalistów - Stępiński
od 0 € so
Parametre
Stav | Použitý |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | poľština |
Názov | MARKETING RESEARCH MEASUREMENT AND METHOD |
Autor | Donald S. Tull |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | tvrdý |
Rok vydania | 1987 |
Nakladateľstvo | Macmillan Publishers |
Počet strán | 844 |
Opis
Tytuł: MARKETING RESEARCH MEASUREMENT AND METHOD
Autor: Donald S. Tull
Ilość stron: 844
Rok wydania: 1987
Stan: dobry/stemple biblioteczne
Numer katalogowy: 832.20221221.APB0PRHRSH.BO
UWAGA! W przypadku rozbieżności w opisie sprzedawanego na aukcji przedmiotu, a parametrami proszę sugerować się szczegółami i zdjęciem podanymi przez nas w sekcji OPIS na danej aukcji.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu MARKETING RESEARCH MEASUREMENT AND METHOD Donald S. Tull. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to