Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Management Research: Applying the Principles of Business Research Methods |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2023 |
Autor | Ana Isabel Canhoto, Nigel Spinks, Susan Rose |
Opis
Management Research
- Autor: Rose, Susan
- Wydawnictwo: Routledge
- Rok wydania: 2023
- Liczba stron: 482
- Wymiary: 24.6 x 17.4 x 2.8
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781032462950
Management Research: Applying the Principles of Business Research Methods supports new researchers on every step of the research journey, from defining a project to communicating its findings, as well as balancing the technical aspects of research with the management of the project itself. Structured around the key stages of a research project, the text reflects the richness and diversity of current business and management research, both in its presentation of methods as well as its choice of examples drawn from different industries and organizations. This book explains the design, selection, development and implementation of appropriate research strategies in different management contexts and disciplines, providing practical guidance to the new researcher in carrying out ethical and inclusive research in today’s organizational and business environments, whilst also introducing a range of research methods and techniques. Each chapter includes learning outcomes and in-chapter call out boxes with real-life research examples to illustrate concepts and provide basis for discussion, as well as ‘next steps’ activities to help readers apply the content to their own live research projects. This second edition has been updated throughout to include the following: • Enhanced pedagogical features such as discussion questions and online quizzes • New international examples and research-in-practice cases • Greater emphasis on topics such as diversity and inclusion through the research process, data collection and privacy, digitalisation, and the process of writing up research. Management Research provides essential reading for undergraduate and postgraduate students undertaking a dissertation, thesis, or research project, as well as professionals currently practising in the field. Extensive instructor and student resources support the work online, including an instructor’s manual, PowerPoint lecture slides, a question bank and downloadable MS Excel and SPSS data sets.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Management Research: Applying the Principles of Business Research Methods Ana Isabel Canhoto, Nigel Spinks, Susan Rose. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to