Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovPlatnosť hľadanej ponuky vypršala – čo tak skúsiť podobný produkt?
- 214,55 €
- porn.com: Making Sense of Online Pornography
- za 0 € so
- 156,19 €
- The Contested World Economy: The Deep and Global
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Hmotnosť (s balením) | 0.434 kg |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Nosič | papierová kniha |
Rok vydania | 2024 |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Making Stereo Fit: The History of a Disquieting Film Technology |
Opis
Making Stereo Fit: The History of a Disquieting Film Technology (California Studies in Music, Sound, and Media) (Volume 6)
- Autor: Dienstfrey, Eric
- Wydawnictwo: University of California Press
- Data wydania: 2024-01-16
- Liczba stron: 310
- Wymiary: 15.2 x 2 x 22.9
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9780520379558
Surround sound is often mistaken as a relatively new phenomenon in cinemas, one that emerged in the 1970s with the arrival of Dolby. Making Stereo Fit reveals that, in fact, filmmakers have been creating stereo and surround-sound effects for nearly a century, since the advent of talking pictures, and argues that their endurance owes primarily to the longstanding battles between stereo and mono technologies. Throughout the book, Eric Dienstfrey analyzes newly discovered archival materials and myriad stereo releases, from Hell’s Angels (1930) to Get Out (2017), to show how Hollywood’s financial dependence on mono prevented filmmakers from seeing surround sound’s full aesthetic potential. Though studios initially explored stereo’s unique capabilities, Dienstfrey details how filmmakers eventually codified a conservative set of surround-sound techniques that prevail today, despite the arrival of more immersive formats.
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.