Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovOpis
PREDMETOM PONUKY JE KNIHA DOVOZENÁ NA OBJEDNÁVKU ZO ZAHRANIČNÉHO SKLADU.
Kinder mit Rechenschwäche erfolgreich fördern: Ein Praxishandbuch für Eltern, Lehrer und Therapeuten
- Autori: Born, Armin; Oehler, Claudia
- Nakladateľstvo: Kohlhammer
- Dátum vydania: 2020-06-03
- Vydanie: 6
- Počet strán: 281
- Forma publikácie: paperback
- Jazyk: German
- ISBN: 9783170355491
- Ďalšie informácie: textbook, reference book
Dyscalculia has an adverse impact on the school career and emotional development of the children and young people affected by it. The authors develop simple and effective learning methods and provide ways of dealing with examination anxiety against the background of current educational psychology and neuroscientific findings.
Ein Praxishandbuch für Eltern, Lehrer und Therapeuten
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Kinder Mit Rechenschwache Erfolgreich Fordern: Ein Praxishandbuch Fur Eltern, Lehrer Und Therapeuten Armin Born, Claudia Oehler. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to