Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Key Concepts in Creative Industries (2012) |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2012 |
Autor | Jason Potts, Michael Keane, Terry Flew |
Opis
Key Concepts in Creative Industries
Hartley John ,Potts Jason ,Cunningham Stuart ,Flew Terry ,Keane Michael ,Banks John
- Wydawca: SAGE Publications Ltd
- Data wydania: 2012
- ISBN: 9781446202890
- Liczba stron: 200
- Format: 240 x 171 x 12
- Rodzaj oprawy:Paperback / softback
Opis produktu:
This is a one-stop introductory text for students wanting to understand the creative industries, what they are, what they do and how they affect our society.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Key Concepts in Creative Industries (2012) Jason Potts, Michael Keane, Terry Flew. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to