Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Improving Thinking About Thinking in the Classroom: What Works for Enhancing Metacognition |
Autor | Keith J. (University of Dundee Topping |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2024 |
Opis
Improving Thinking About Thinking in the Classroom
- Autor: Topping, Keith J.
- Wydawnictwo: Routledge
- Data wydania: 2024-06-03
- Liczba stron: 246
- Wymiary: 15.2 x 1.4 x 22.9
- Język: English: Published; English: Original Language; English
- ISBN: 9781032512952
What are the best ways to enhance metacognition in the course of classroom teaching? This research-to-practice book shows how to go beyond simple student reflection to use any of 19 different practical strategies. Each chapter describes a different method, gives the research evidence to support the effectiveness of the method and then provides guidelines for implementation. You will learn about programs within traditional curriculum subjects, programs across the traditional curriculum, programs focusing especially on self-regulation, programs for disabled and special needs students, and programs embedded in a digital environment. You will also discover common features of the methods, so you can see the similarities across the methods and ultimately devise your own ways to develop metacognition and self-regulated learning. With the powerful practices in this book, students will develop a refined ability to think about how they think and learn, preparing them for their futures beyond school.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Všetky produkty predajcu
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Improving Thinking About Thinking in the Classroom: What Works for Enhancing Metacognition Keith J. (University of Dundee Topping. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to