Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovĎalšie produkty od tohto predajcu
- 19,36 €
- The Culture Map: Decoding How People Think, Lead,
- od 0 € so
- 51,58 €
- Microservice Patterns: With examples in Java
- za 0 € so
Parametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | HBR's 10 Must Reads on Trust |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | brožovaná väzba |
Rok vydania | 2023 |
Autor | Anne Morriss, Frances X. Frei, Harvard Business Review |
Opis
HBR s 10 Must Reads on Trust: (with bonus article Begin with Trust by Frances X. Frei and Anne Morriss)
Harvard Business Review ,Frei Frances X. ,Morriss Anne ,Zaki Jamil ,Galford Robert M.
- Wydawca: Harvard Business Review Press
- Data wydania: 2023
- ISBN: 9781647825249
- Liczba stron: 176
- Format: 208 x 143 x 15
- Rodzaj oprawy:Paperback / softback
Opis produktu:
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu HBR's 10 Must Reads on Trust Anne Morriss, Frances X. Frei, Harvard Business Review. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to