Záleží nám na vašom súkromí
Pomocou súborov cookie a súvisiacich technológií, ako aj spracovaním vašich údajov môžeme lepšie prispôsobiť zobrazovaný obsah vašim potrebám.Udelením súhlasu s ukladaním informácií na vašom koncovom zariadení alebo s prístupom k informáciám a spracovaním údajov, a to aj v oblasti profilovania, trhu a štatistickej analýzy, budete môcť na stránkach Allegro ešte ľahšie nájsť presne to, čo hľadáte a čo potrebujete.Správcami vašich údajov bude spoločnosť Allegro, ako aj niektorí partneri, s ktorými spolupracujeme.
Jednoduchšie používanie našich stránok, zobrazovanie a meranie personalizovaného obsahu a reklám, vytváranie štatistík a zlepšovanie funkčnosti.Súhlas je dobrovoľný. Môžete ho kedykoľvek odvolať alebo obnoviť v záložke Nastavenia súborov cookie na hlavnej stránke. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného pred odvolaním.
zásady používania súborov cookiezásady ochrany osobných údajovParametre
Stav | Nové |
Faktúra | Vystavujem faktúry s DPH |
Jazyk vydania | Angličtina |
Názov | Hbr's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with Featured Article Marketing Myopia by Theodore Levitt) |
Autor | Harvard Business Review |
Nosič | papierová kniha |
Obal knihy | tvrdý |
Rok vydania | 2013 |
Opis
HBR s 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article Marketing Myopia, by Theodore Levitt)
Christensen Clayton M. ,Levitt Theordore ,Kotler Philip ,Reichheld Fred ,Kotler Philip
- Wydawca: Harvard Business Review Press
- Data wydania: 2013
- ISBN: 9781633694576
- Liczba stron: 224
- Format: 209 x 139
- Rodzaj oprawy:Hardback
Opis produktu:
Increase your marketing impact and deliver competitive advantage. These definitive Harvard Business Review articles will help you build relationships with profitable customers, distinguish your offerings from others, and coordinate fruitfully with your partners in sales.
Kupujete s Allegro Protect. Všetky nákupy s vrátením peňazí do 48 h. Zobraziť podrobnosti
Niektoré texty boli preložené automaticky. Dajte nám vedieť, ak ste si všimli jazykovú chybu.
Prezeráte si ponuky produktu Hbr's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with Featured Article Marketing Myopia by Theodore Levitt) Harvard Business Review. Vidíte ponuku iného produktu? Nahláste nám to